Pure and Original....

Wij zijn in de vakantie bij een prachtige airbnb geweest in Dijon. Alles in grijstinten, gecombineerd met hout en goud en koper was het daar. Een prachtig loft appartement. Hier later meer over op mijn blog.

Ik was hier zo door geïnspireerd dat ik een beetje van daar hier naar toe wilde halen. 
Om nou meteen de hele woonkamer grijs te verven, ging mij toch een beetje te ver. Zelfs mij, kun je nagaan. Ik heb het alsnog wel bijna gedaan hoor, maar toch even gegaan voor een verandering van de slaapkamer. Iets veiliger.... En: de slaapkamer kon nog wel wat gezelligheid gebruiken vond ik. Het was een beetje saai. Het is dan ook een ruimte waar we alleen maar komen om te slapen en verder niet. Dus meestal ben ik er niet. Er gaat dan ook meer aandacht naar de woonkamer, normaal gesproken. Maar nu dus aandacht voor de slaapkamer.... Hoe pak ik zoiets aan?
Ik maak een plan in mijn hoofd, scoorde een vintage goudkleurige spiegel bij de kringloop en bedacht wat ik qua houten accessoires naar boven kon verslepen.... In ieder geval het houten bureau/sidetable van Boxworx. Dat stond in ieder geval al vast. Alle muren doen? Ook het plafond? Dat zou ik wel zien als ik bezig was.... Een beetje impulsief dus alsnog aan het werk gegaan wel. Maar dat zal ik altijd wel houden. Eerst wat foto's van de slaapkamermuren voor ik aan de slag ging. Zoals je ziet: een beetje leeg en saai....




Aan de slag dan maar! Met deze matte krijtverf van Pure and Original is het heel fijn werken. Het schildert makkelijk en het is een mooi product. De kleur: cannonball zal vast heel mooi staan op de muren! De verf is licht afwasbaar, heel mooi mat, milieuvriendelijk en op waterbasis (dus het stinkt niet). Fijn!



Door het gebruik van 100% natuurlijke pigmenten is de kleur heel vol en intens. 



De pot is zelfs al mooi! Scheelt!

Het was, zoals altijd, weer even een werkje. Ik heb altijd een week last van m'n lijf als ik iets geverfd heb, maar toch. Het was het toch waard!

Het resultaat is namelijk erg mooi en chic. Heel anders dan hoe het eerst was. De verf heeft een fluweelachtige uitstraling. Ik heb meteen maar even de deur en het houtwerk meegenomen.... Toen ik toch bezig was.
Mooi toch?















0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★