Snoeps give away....

Haai! Ik mag iets heel leuks weggeven! Joepie! 

Als blogger heb ik vaak mijn camera mee. Het is een kostbaar ding waar ik zuinig mee om probeer te gaan en het is dan ook wel zo fijn als ik hem veilig bij me kan dragen. Ik ben nogal een chaoot en vaak heel snellig en druk in de weer. Zo heb ik al nogal eens m'n telefoon kapot laten vallen. Met veel te veel dingen tegelijk bezig. Veel te druk. M'n camera mag niet vallen... Dat is heel belangrijk. Dus ik heb de camera strap van Olympus altijd om, als ik de camera gebruik. Bijna altijd dan. Dat is de strap die meegeleverd werd bij de camera. Niet heel boeiend.... 
Snoeps Haarlem (van de originele macramé planten hangers en de mooie wandkleden) maakt nu ook prachtige camera straps van natuur leer. Super mooi en stevig! En wat ook fijn is: de band heeft een stuk wat in je nek valt. Zit heel prettig en zo heb ik m'n camera altijd veilig bij me! En het staat super cool. Echt niet geheel onbelangrijk hoor! 



Ik mag zo'n mooie camera strap weggeven! Om mee te doen: laat een berichtje achter gegier op mijn blog, volg @snoeps.haarlem en @enstijl op instagram en op Facebook (Snoeps en Enstijl) en deel de foto op instagram met hashtag: #enstijlgeeftsnoepsweg 
Je moet er even wat voor doen! Maar dan kun je ook wel wat bijzonders winnen! Over twee weken maak ik de winnaar of winnares bekend! Succes! 
Liefs, Sanne 


18 reacties:

  1. Wat gaaf! Een mooie camera strap staat al heel lang op mijn verlanglijstje. Deze is echt heel gaaf! Ik doe mee! Volgde je al op instagram en nu ook op Facebook ;-) Ik ga duimen! Liefs, Lisanne ( @lisanne_huisjeno56 )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super tof! Ik heb nu nog een standaard strap om mijn camera. Deze staat echt veel beter, dus ik doe graag mee! :) Greets Cindy -cindydevries717

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super toffe give-away! I'm in!

    Liefs,

    Silvanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Ik heb dezelfde camera, en ik vind de Olympus strap ook niet heel boeiend, dus ik zou de strap graag winnen. Snoeps maakt bijzonder mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like! Zou bijna mijn standaard strap de prullenbak ingooien. Eerst even wachten totdat ik deze heb gewonnen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey daar, wat moet ik lachen om je beschrijving over de originele camera strap. Daar hoor ik mijn man zelfs regelmatig over klagen wanneer we de selfiestick gebruiken, want dan hangt deze natuurlijk zichtbaar om zijn/mijn nek. Hij maakt anders gewoon geen foto, kun je het je voorstellen? Altijd een gedoe door eerst de camera neer te leggen met de mogelijkheid tot beschadiging of erger kwijtraken! Met deze gave nudestrap hoeft dat allemaal niet meer!! Ik zou deze strap dolgraag om zijn nek zien en zo samen al lachend de wereld veroveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaauw! Ik ben verliefd en als ik win ben ik heel heel blij :) want mijn camera gebruik ik super veel en zo'n mooie strap zou ik er heel heel graag aanhangen. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JJJJAAAA!!!! Deze super mooie leren camera strap van Snoeps Haarlem zou natuurlijk super mooi staan bij mijn nieuwe camera! ♡ Dus ik doe graag mee met de give-away! Make my day ;) @enstijl @snoeps.haarlem #enstijlgeeftsnoepsweg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. W A U W wateren beauty!!! Lucky you! Ik ben al zo lang fan van Snoeps. Zou het super vinden mijn camera aan deze beauty te hangen! Fingers crossed...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal verliefd op deze camera strap!! Al heel erg lang op zoek naar de perfecte.. Tijdloos en natuurlijk, mijn keywords en precies toepasbaar op deze mooie strap! Hier kan ik mee aankomen bij mn klanten, deze win ik graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groetjes Muk van Lil trouwens, ik zie dat mn naam er niet bij staat!

      Verwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow wat gaaf! Ik doe graag mee. Deze zou mooi staan bij m'n witte Camera...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super actie!! En wat een prachtige camara strap!! Ik doe graag mee!
    Liefs: IG: marleenvanderheijden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, super! Ik ben hier helemaal weg van!! Ik doe graag mee, en zou het super vinden moest ik deze camera winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw! Sinds kort ook een 'echte' camera, in het wit, dus deze leren band gaat daar heeeeel goed bij passen. Dus yes please ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Ik ben net gestart met het maken van mijn eigen blog & shop. Veel met de camera bezig dus deze prachtige stap zou fantastisch zijn! X @_mylittlephotodiary

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Verliefd op de mooie items ban Snoeps. En al heel lang opzoek naar een stylish verantwoorde camera-strap X. Sanshuisstijl

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★