Strijken dan maar....


Het is niet bepaald mijn hobby: strijken.
Om eerlijk te zijn: hebben we nooit eerder een strijkplank in huis gehad
en heb ik dus eigenlijk ook nooit gestreken…. Sorry echtgenoot!
Hij heeft toch wel veel overhemden aan en het staat toch wel een beetje rommelig zo. Kreukels enzo. 
Maar goed: een strijkplank dus! Dat was de wens van m'n man.
Nou: een vaderdag cadeau is het geworden.
En wel een hele mooie! 
Een strijkplank met een leuke, natuurlijke print: van Brabantia.

Het is bewezen dat als je bezig bent met de natuur, dit stress vermindert. Ik ben eigenlijk constant en chronisch gestresst. Ik kan dus wel wat natuur gebruiken! En wat blijkt nou ook nog: zelfs
als je kijkt naar afbeeldingen van natuurlijke elementen (zoals bladeren, bloemen, vlinders etc), word je daar al rustig van! Dat moeten we hebben natuurlijk.
Met de Barley van Brabantia lukt dat wel. De nieuwe collectie strijkplanken (met 100% katoenen hoes) hebben hele leuke, natuurlijke prints. Maar ook weer niet heel schreeuwerig. Het moet uiteraard wel in ons huis passen. 




Foto bron: Brabantia.com

Nu moet ik dus toch eens gaan strijken…. 
Of mijn man dat lekker zelf laten doen natuurlijk! Het is immers zijn vaderdag cadeau en vooral bedoeld voor zijn overhemden! 
Wat ik wel ook altijd mooi vind, is gestreken beddengoed. Ziet er altijd zo fris en netjes uit! De plank is in hoogte verstelbaar, dus je kan zelf zittend strijken. Best wel ideaal. 





Dat ga ik ook gewoon doen vanaf nu! Dingen strijken! #loveironing 
Misschien ben ik dan wel automatisch een stuk minder gestrest.... En dat zou, naast de mooi gestreken hemden, natuurlijk wel een hele fijne bijkomstigheid zijn.

2 reacties:

  1. Hihi ik heb ook geen strijkplank in huis! Kies bewust voor "strijkloze" kleding. Maar met zo'n toffe print zou strijken nog bijna leuk worden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★