Vakantiehuisje....

En toen hadden we opeens een plan. Een vakantie huisje in Nederland? Als je me dat drie jaar geleden had verteld, had ik moeten lachen denk ik. Maar goed: nu leek het allemaal een super goed idee. En het is een erg leuk proces! Vooral natuurlijk het inrichten en stylen en dergelijke. 

Later meer over dit project....

We willen het gaan verhuren en jullie ook een beetje laten mee genieten van dit prachtige plekje op de Utrechtse Heuvelrug. 
Voor mijn trouwe volgers op instagram en mijn blog wil ik iets leuks doen.... 
Voor meer info en de beschikbaarheid: stuur een mailtje naar enstijlemail@gmail.com 





















1 reacties:

  1. Ziet er leuk uit zeg! Wij hebben ook een vakantiehuisje gehad op de Utrechtseheuvelrug (Maarnseberg) maar voor ons werkte het niet. Mijn kinderen hadden het er niet naar hun zin en ik had een hekel aan de parkeigenaar. Na nog geen twee jaar hebben wij besloten het huisje te verkopen en gelukkig lukte dat snel. Ook ik had heel veel plannen, het had zo mooi kunnen worden. Het is daar een prachtige omgeving en de rust van het bos. Ik wens jullie meer geluk dan ons daar :-)

    Groetjes,

    Stephanie
    http://coosje-blog.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★