Daar zijn de planten weer....!

Ik ga het gewoon toch maar weer eens proberen: planten in huis. Ik was gisteravond op Pinterest aan het rondkijken en dan pin ik toch ook vaak plaatjes met groen erin. Planten, mooie bloemen en takken. Dus vandaag weer naar het plaatselijke tuincentrum gereden en wat plantjes aangeschaft. Ik ga dan vaak naar Ranzijn tuin en dier in Velsen. Fijn tuincentrum is dat! 
Gekocht: een kleinere bananenplant en nog wat planten waarvan ik de namen niet weet.... De grote bananenplant stond nu een tijdje op onze slaapkamer boven.... Maar nu dus weer beneden. Hij moet vaak verhuizen. En het zou zomaar zo kunnen zijn dat ie volgende week weer ergens anders staat. In de badkamer is ie nog niet geweest.... Hmmzzz. 
Ik heb gekozen dit keer voor een wat grijzigere kleur groen qua planten. Dat is wat zachter en niet zo enorm aanwezig groen. De planten zette ik in de vtwonen trolley die ik bij Home Stock in Haarlem kocht. Die kar is zo fijn om elke keer weer anders in te richten. Goed styling item! Nog steeds heel blij mee! Thanks nogmaals lieve mannelijke vrienden van mij waarvan ik geld kreeg voor mijn verjaardag, zodat ik de trolley in huis kon halen! 
Eens kijken hoe lang de planten er nu weer staan....






3 reacties:

  1. Hoi...hier ook nooit groene vingers tot ik het volgende deed. Schriftje en per plant googlen. Sommige planten doen het bijvoorbeeld niet goed op kraanwater of hebben om de twee weken voeding nodig. Hier staan planten nu zolang dat verpotten nodig is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi...hier ook nooit groene vingers tot ik het volgende deed. Schriftje en per plant googlen. Sommige planten doen het bijvoorbeeld niet goed op kraanwater of hebben om de twee weken voeding nodig. Hier staan planten nu zolang dat verpotten nodig is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★