From Turkey with Love....

Keuzestress: dat krijg je er wel van hoor! Zo veel mooie tapijten bij elkaar, daar ga je van twijfelen. Tenminste.... ik wel.
Eva van Erp is een jaar of vijf geleden begonnen met From Turkey with Love. Haar reizen naar India, Hong Kong, China en ook Turkijke inspireerden haar om na een aantal bij een groot kleding merk te hebben gewerkt, voor zichzelf te gaan beginnen. Ze begon From Turkey with Love eerst naast haar baan en stort zich nu volledig dus op haar eigen ding. Eva begon met de inkoop en verkoop van 15 kleden uit Turkije. Handgemaakte, vintage, recoloured tapijten uit Turkije. Ze gaat daar zelf regelmatig heen en kan op die manier een mooie selectie maken van de mooiste kleden voor in de webshop en showroom. Het waren ooit Anatolische tapijten, versleten doordat ze al heel wat jaren mee gaan. Ze worden dan gebleekt, geschoren (zodat alles op een en dezelfde lengte is) en opnieuw geverfd (wel twee keer), zodat ze weer een heel aantal jaren mee kunnen! 

Wat enorm fijn is: je krijgt gratis en voor niks persoonlijk advies bij je tapijt. Ik ben zelf nogal een twijfelaar en kan ook heel impulsief zijn in mijn aankopen. Bij zo'n tapijt moet je er wel even wat langer over nadenken. Zo'n tapijt kan ook nog heel lang mee! Dus dan is het wel fijn als Eva even langs komt bij je thuis met een selectie waarvan zij denkt dat goed zal passen in je interieur. Zo ook afgelopen dinsdagochtend. Eva stond voor de deur. Met een tiental kleden (zware tapijten). Het was lekker warm, dus echt goed weer om eens even tien zware tapijten naar de eerste verdieping te tillen....
Deze persoonlijke service is echt wat dit bedrijf zo anders maakt. Het is een investering en ze vraagt dan ook of alle gezinsleden aanwezig kunnen zijn als ze langs komt. Zodat iedereen het eens is over de keus van het kleed. Als je echt een speciale wens hebt, kun je dit ook aangeven en kan Eva speciaal voor jou op zoek gaan in Turkije naar jouw tapijt. 

Een vloerkleed kan je kamer er zo anders uit laten zien. Door een andere kleur of een ander dessin heb je meteen een totaal andere woonkamer. 




Deze even proberen, ook al wist Eva al zeker dat deze veel te groot zou zijn....


ja, veel te groot dus....


Bo hielp ook mee met kiezen....





Prachtig diep blauw....








Ik vind ze echt bijna allemaal mooi! Maar uiteindelijk hebben we de keuze tot twee stuks weten te beperken. Ik mag er eventjes over nadenken....
Maar goed: een keuze tussen twee stuks is alsnog ontzettend moeilijk, blijkt nu! Wat vinden jullie? Totaal verschillend. Ik word heel vrolijk van het roze, dat groene met bruin is veiliger, maar ook wat ouwelijk.... Zo moeilijk! Jullie zien vast snel wat het geworden is! 






Wel een heel groot verschil! 



Keuzes, keuzes, keuzes.... Hier ben ik nog wel even zoet mee.... Liefs, Sanne







4 reacties:

  1. Dank je wel voor de ontvangst en je lieve woorden! Was gezellig :)
    Succes met de keuze, ben heel benieuwd!!
    With Love, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik eruit ben.... Liefs, Sanne @enstijl

      Verwijderen
  2. Wat een geldige kleden en wat een keuze. Knap dat je het tot 2 beperkt want ik zie zoveel moois... Ik zou de grijze doen.. Denk dat je de roze heel snel beu bent met al jouw veranderdrang...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lastig deze keus.... Volgens mij ben ik eruit... Het resultaat zie je vast snel voorbij komen op instagram, liefs, sanne

      Verwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★