Light....

Ik houd van licht in huis. Lichte kleuren, lichte materialen. Het was wel eens anders. Eerst had ik ook veel zwart in huis. En zware materialen, als metaal e.d. Het geheel wordt nu nog steeds steeds lichter. Prettig! Ik droom nog steeds van een witte vloer.... Maar daar is mijn man het niet mee eens. En: er kan bij ons in de woonkamer eigenlijk geen andere vloer liggen dan het vinyl wat er nu ligt. Er zit een enorme bolling in de vloer, dus laminaat zou stuk gaan en hetzelfde geldt voor een houten vloer. Als we dit vinyl eruit zouden halen en de originele ondervloer wit zouden verven, zouden we nog meer overlast naar beneden veroorzaken denk ik, met Bo die stampt, springt en rent. Dus dat is ook geen optie. En een echt mooi wit vinyl ben ik zelf nog niet tegen gekomen? Dus als jullie tips hebben? Graag! 
Met een kind van bijna 3 die nogal vaak koekjes en boterhammen met vruchtenhagel eet (nou, nogal vaak: zeker elke dag wel....) is een witte vloer misschien ook niet super handig. Tel daar nog twee verharende katten bij op en een appelsap vlek hier en daar en je hebt al snel altijd een vieze vloer. Maar ik blijf dromen. Voor jullie alvast wat lichte plaatjes van ons huis als inspiratie. En die witte vloer denken we er dan maar gewoon eventjes bij....


Hoe mooi zou een witte oude planken vloer hier staan....


Deze transport kar vond ik op marktplaats.... Een koopje!










0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★