Poefjes....

Ik ben gek op poefjes.... Ik heb ze dan ook in allerlei soorten en maten. Deze nieuwe aanwinst is van eyoba.nl Wat ik trouwens een hele fijne site vindt! Ze hebben er echt van alles. Deze gebreide (of gehaakte? Weet ik niet eens....) poef is van het merk Overseas. Ze hebben hem in allerlei leuke pastel kleuren, maar uiteraard koos ik (huh?!) voor wit. Ik wil alles toch het liefst zo wit mogelijk houden in huis. Zeker nu ik voor een roze tapijt heb gekozen (zie andere blogpost over From Turkey with Love).

Super leuk: ik mag 50 euro shop tegoed weggeven namens www.eyoba.nl aan een van mijn trouwe volgers. Je kunt in een reactie hier op mijn blog schrijven waar jij het shoptegoed aan zou besteden! Dus heb jij een verlanglijstje en weet je meteen waar je de 50 euro voor zou gaan gebruiken: doe dan mee! Volg @eyoba.nl en @enstijl ook op instagram en facebook natuurlijk om mee te doen! Over anderhalve week (op vrijdag 5 augustus 2016) kies ik een winnaar of winnares uit!


Deze poef past dus perfect en staat mooi bij de schouw met antieke tegeltjes. Een mix van oud en nieuw en harde en zachte materialen. Ik zit er dus niet zo vaak op, aangezien ik niet met mijn hoofd in de schoorsteen ga zitten. Maar deze poef is als decoratie al zo mooi, gewoon om naar te kijken. En als we met meerdere mensen op het roze kleed zitten, kunnen we fijn die poef er eens bij pakken, voor wat extra zit ruimte. 







fotografie en styling by @enstijl



15 reacties:

  1. Ohhh! Ja dat weet ik wel! Ik zou het gebruiken om bij te leggen voor een nieuwe vloerlamp! Ze hebben bij Eyoba hele mooie van La Forma... kiezen wordt nog wel een uitdaging alleen!
    Liefs @oakstreetstyling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh mijn wishlist is never ending! We willen nog een klok (hoogste tijd voor;), trolley, rieten/zeegras mand, vloerlamp, spiegel, servies etc etc. Oef wat zijn we hebberig! Shoptegoed van eyoba is dus heel erg welkom!��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder twijfel de Stone lamp van Slide... super gaaf bij ons Industrial Chic interieur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn partner is verzot op klokken, helaas heb ik nu al 3 lelijke klokken met smoes weten weg te halen maar ik zie hier dat Eyoba hele gave in haar webshop heeft staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh geweldig! Ik zou het wel weten! De Zuiver - TikTak Wandklok - Zwart ♡♡♡ we hebben 3 klokken en doen het alle 3 niet (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker weten de Butik Perfect Pure salontafel voor in mijn eerste eigen huisje! Krijg vandaag de sleutel dus deze week lekker klussen en daarna fijn alles inrichten naar eigen smaak. Hoekbank, stoere houten spijlenstoel, mooie eetkamertafel.. alles heb ik eigenlijk al behalve de perfecte salontafel!

    Liefs Tess
    @studiothuismus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De poef is idd een mogelijke kandidaat voor die 50 euro shoptegoed....maar ik heb ook een mooie witte burolamp gespot. ...hmmmzzz...choices, choices....��
    Groetjes @PHR (paulien)��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De poef is idd een mogelijke kandidaat voor die 50 euro shoptegoed....maar ik heb ook een mooie witte burolamp gespot. ...hmmmzzz...choices, choices....��
    Groetjes @PHR (paulien)��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jeetje,waarom een reactie achterlaten via mijn telefoon nou niet lukte geen idee..nog maar even snel via de Mac dan maar..
    Het zou moeilijkz ijn om een keuze te maken maar de matte witte puppy van Magis Me Too staat al een tijdje op mijn verlanglijstje...gewoon om te kijken hoe mijn grote zwarte hond het nephondje zou gaan vinden..
    Daarbij past hij ook prima in onze nieuwe tuin..
    Ik kwam er net pas achter dat het bedrijf Eyoba hier maar 10 minuten vandaan zit,hahahaha..dat is cool...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben in januari op mezelf gaan wonen en ben hard bezig om mijn slaapkamer gezelliger te maken. Ik zou het tegoed dus uit geven aan accessoires als sierkussens en een kleed voor in mijn nieuwe slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een toffe winactie! Ik weet gelijk wat ik zou bestellen. De bijzettafel Stone in het rond van Woood! Hij zal een prachtig plaatsje krijgen in de overkapping, die bijna af is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een toffe winactie! Ik weet gelijk wat ik zou bestellen. De bijzettafel Stone in het rond van Woood! Hij zal een prachtig plaatsje krijgen in de overkapping, die bijna af is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou het tegoed gebruiken voor de canvashockers voor onze opgeknapte slaapkamer. Die zouden hier mooi tot zijn recht komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou het tegoed gebruiken voor de canvashockers voor onze opgeknapte slaapkamer. Die zouden hier mooi tot zijn recht komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh we zijn nu drie maanden verhuisd van een appartement naar een grote eensgezinwoning en man o man wat is dat leuk en lastig om in te richten. Al onze vroegere meubels vallen in het niet. Er zijn nog zoveel lege plekken in huis. Met deze 50 EUR zou ik gelijk dezelfde poef bestellen als die jij nu hebt want dat maakt een huis juist af die mooie accessoires of nog een grijze stoel van zuiver voor bij de eettafel. Duimen dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★