Verven....

Ja, en toen was er dus heel veel blauwe verf over.
Bo's kamer had ik geverfd, met de zelfgemengde blauwe verf. Een mix van cannonball van Pure and Original en een INKT kleur die ik een tijd geleden had laten mengen bij de Karwei. Maar ik had nog zo'n 4 a 5 liter over. Iets te enthousiast lopen mengen....
Wat nu? Op instagram de bak verf aangeboden. Maar de verf moest wel die dag op worden gehaald.... Anders zou het gaan opdrogen en had niemand er meer iets aan gehad. Er reageerden wat mensen, maar die konden niet meer die dag de verf op komen halen helaas. Wat dan te doen? Nog wat verven natuurlijk! Ehm, eventjes nadenken. Ja hoor: we gaan de keuken gewoon blauw verven! Wie had dat gedacht: best veel kleur opeens in ons huis! En blauw nog wel! Twee muurtjes in de keuken zijn nu blauw. Een soort lambrisering heb ik gemaakt. Ik heb dus niet de hele muur gedaan, maar heb alles afgeplakt tot de hoogte van de servieskast in de keuken. Dit geeft een leuk effect en lijkt de muren wel hoger doen lijken. 
In combinatie met het hout wat veel terug komt in onze keuken, komt het blauw nog beter tot z'n recht!





Ik ben erg tevreden over de kleur en zit nu nog te bedenken wat ik nog meer blauw kan maken.... De wc? De hal? De slaapkamer....?



0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★