Bijna vakantie....

Wij gaan bijna op vakantie en ik ben vast wat voorbereidingen aan het treffen. We gaan dit jaar naar Zweden toe. Op de heenweg gaan we een nachtje naar Hamburg en ook twee nachtjes naar Kopenhagen. Op de terugweg gaan we weer langs Kopenhagen en Hamburg.... Lekker makkelijk te onthouden zo. Ik ben alvast een route aan het uitstippen (we gaan met de auto namelijk) en ook aan het kijken wat echt de moeite waard is in Kopenhagen. In Hamburg zijn we al een keer geweest, toen we nog met z'n tweetjes waren en we weten daar wel al redelijk de weg. We sliepen toen, paar jaar geleden, in het Superbude Hostel in St. Paulie (een hippe wijk in Hamburg). Daar gaan we nu weer overnachten! Het hostel ligt ongeveer naast het Shanzenviertel, waar heel veel te doen is en waar je op elke hoek betaalbaar en lekker kunt eten. 

Scandinavie, daar zijn we nog nooit geweest. Ik wil er al heel lang graag heen, vanwege alle goede verhalen die ik erover hoor, maar het was er nog niet van gekomen. Dit keer gaan we dus met een tussenstop in Kopenhagen naar Zweden rijden. In Kopenhagen is zoveel te doen, dat het wel handig is om van tevoren een beetje te bepalen wat we perse willen zien en doen. 

We slapen in ieder geval in een leuke airbnb. En wat me erg leuk lijkt is de stad op de fiets verkennen. Wel even een fietsenverhuur zoeken waar ze fietsen verhuren met een kinderzitje voor Bo.

 bron: www.stedentrips.nl

Waar ik sowieso heen wil: 
- De Tovernelle foodmarket 
- Tivoli park
- Nyhavn
- de hippe wijk Vesterbro. 
- Onze airbnb is gelegen in Norrebro.... Schijnt ook een leuke wijk te zijn?
- de Street food market op Paper Island

Hebben jullie nog goeie tips voor ons?

Als we in zweden aankomen, overnachten we in een echt Zweeds vakantiehuis: http://www.nordiclife.nl/


bron: www.nordiclife.nl

Het is de bedoeling dat ik daar ga fotograferen en ook een beetje styling ga doen. Ik heb een aantal plaids, kussens en kleine accessoires gekocht voor daar, waarvan ik denk dat ze er goed zullen passen. Ik houd jullie op de hoogte!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★