Ik ging op vakantie en nam mee terug....

We are back! We had a lovely scandinavia trip. Later I will obviously write more about it here on my blog. I bought some things in Sweden (Goteborg) and Copenhague.... I could not resist, but was able to keep it down a little I think. Here are my treasures for the kitchen and dining table I found at Sostrene Grene (mostly). Copenhague is super expensive, but this shop is very well priced and a great budget option for shopping in Denmark! 
...............................

We zijn weer terug. Van een fijne vakantie in Scandinavië (daar later zeker meer over op mijn blog). Ik heb mezelf redelijk kunnen inhouden, vind ik zelf. Hier wat schatten die ik gevonden heb voor de keuken en de eetkamer (voornamelijk van Sostrene Grene). Kopenhagen is ongelofelijk duur. Maar deze winkel is zeker betaalbaar en dat maakt het winkelen daar nog een stukje leuker!


Goud kleurig bestek stond al een tijdje op mijn lijstje. De vorken, lepels en messen waren 2 euro per stuk.... 


Ik ben de laatste tijd echt gek op mooi servies! 


Golden details.... 





0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★