Lidor.... Kids inspiration....

Ik ben nog steeds erg blij met mijn zelf gemengde verf in petrol blauw achtige kleur die op de muur zit in Bo's kinderkamer. En op de muren van de keuken.... En in de speelkamer. Had nou eenmaal vet veel verf over en toch zonde om dat dan weg te doen. Dus er moesten best wat muren aan geloven.... Maar ik ben er dus nog wel blij mee. Terwijl dat meestal bij mij niet het geval is. Zeker niet met kleur. Een soortgelijke accessoire vond ik op Lidor.nl 
Een hele leuke, handgemaakte zak voor aan de muur in een beetje een zelfde soort petrol kleur, van een mooie, linnen achtige stof. Allemaal kleine vakjes om hele kleine dingetjes op te bergen. Ik wist even niet zo goed wat voor dingetjes dat dan moesten worden. Maar de zak vond ik erg leuk! Voor aan de blauwe muur! 
Op vakantie kwam Bo steeds met allemaal mooie steentjes ("glinstersteentjes") aan zetten. Ook best lelijke grote grove stenen zaten erbij. Maar hij vond ze allemaal ongeveer even mooi. "Het zijn schatten" zei ik tegen hem. Een schatkistje moesten we maar gaan maken. Voor allemaal dit soort kleine dingetjes. Tot ik me bedacht dat je schatten natuurlijk ook in zo'n mooie, handgemaakte zak aan de muur kan stoppen! Dus nu is het zijn "schattenzak" en zitten er inmiddels al ongeveer 20 steentjes in. 





Toen ik toch aan het rondkijken was op lidor.nl vond ik nog veel meer leuke dingen. Bo had al twee vilten dierenkoppen in z'n kamer aan de muur. Een konijn en een olifant om precies te zijn.
Na onze vakantie in Zweden is Bo gek van elanden. We hebben er helaas geen een gezien in Zweden. Beetje een teleurstelling. Voor hem en ook voor mij, eerlijk is eerlijk! Zweden = elanden, dacht ik. Mooi niet! Dus heeft Bo nu een coole elanden kop van vilt aan z'n muur! En hij is erg cool! 
De olifant en het konijn hebben ook kleinere vriendjes, in de vorm van  haakjes. Deze heb ik aan de andere muur gehangen. Voor dingen als een rugzakje of z'n zonnehoed: erg handig! En staat super leuk! 










Kortom: ik ben erg blij met deze webshop en met hoe de kamer van Bo toch steeds nog gezelliger wordt! En de kleur petrol of blauw of whatever you named it: blijft! Misschien ook nog bij ons op de slaapkamermuren smeren die handel....?




0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★