New @ IKEA....

There is a lot of new stuff coming at Ikea! I received the new catalogue. I wasn't able to be at the launch of the catalogue, because of our holiday. But now that we are back, I had the time to explore it. And what a great one it is! These are a few of my favorite new items:
..............................................

Er komt een heleboel nieuw leuks aan bij Ikea! Ik heb de nieuwe catalogus ontvangen, net zoals velen van jullie, denk ik.


foto: @enstijl

Ik kon helaas niet bij de lancering van de nieuwe catalogus aanwezig zijn, omdat we op vakantie waren. Het event zag er op de foto's van andere bloggers geweldig uit! 

Maar we zijn nu weer terug en ik heb er even goed doorheen gebladerd! Mooie catalogus en wat een leuke spullen. Dit zijn een paar van mijn favoriete nieuwe items:






En wat dacht je van een echte IKEA fiets?! 







Ook komt er veel leuk textiel binnen. Ik heb al een setje theedoeken mogen ontvangen. Mooi zwart wit, met een hele leuke print!


A lot of new textiles, like these kitchen towels. They are a lovely little present for friends with a new home for example! Alway a good gift: a gift card from IKEA!
.........................................

Ook meteen een leuk kleinigheidje voor als mensen een nieuwe woning hebben! Sowieso altijd een goed cadeau: een IKEA gift card! 
Ik heb sowieso nu al weer zin om naar de IKEA te gaan, al is het alleen maar om dit broodje te proberen:


Maybe it's a really good idea togo to IKEA on this rainy grey sunday, just to try this new pulled salmon sandwich!
..............................................

Misschien eigenlijk wel een goed idee voor deze regenachtige zondag.... IKEA here we come!







0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★