Ownhomestore....

Wat een cool assortiment hebben ze bij: ownhomestore.com! Sommige webshops hebben alleen maar leuke dingen. 
Een grotere hanenmand lamp voor in de woonkamer zocht ik en vond ik ook! Grote gebaren laten je kamer groter lijken. De hanenmanden geven erg leuk licht en een boho sfeer die goed past in onze woonkamer. 



Wat zo fijn is aan de webshop: het is allemaal gelukkig ook nog betaalbaar. 
Ik was al een tijdje op zoek naar een rubberen kruik, gemaakt van oude autobanden. En die vond ik ook in de webshop! Ik had hem wel eens bij Loods5 zien staan, maar nu ik hier toch aan het rondkijken was in de webshop, heb ik hem meteen ook maar in het winkelmandje gelegd. 



Ook in de mand gelegd: deze houten kruik: altijd fijn, dit soort stylingselementen. 





De skulls zijn ook cool en goed te betalen! 



http://www.ownhomestore.com/a-43676410/skull-gewei/skull-argali/

Ik schreef gisteren al dat ik lastig kan winkelen zonder altijd voor iets voor Bo te kijken.... Gaat vanzelf! Dus ook een cadeautje voor hem in de winkelmand gelegd: een hele toffe zitzak gemaakt van een jute zak. Hij kan hem overal neergooien (dat is echt gooien en niet neerleggen natuurlijk) en er fijn op zitten. Binnen en buiten. Voor de tv of in z'n kamertje om een boekje te lezen: ideaal ding! De jute zitzak






De webshop is van Dave en zijn vriendin Dana. Tien maanden geleden zijn ze begonnen met de webshop. Ze gaan ook binnenkort eigen meubels maken om het assortiment van de webshop nog meer aan te vullen! Vanaf 1 september zijn de spullen van @ownhomestore2 (op instagram) ook te koop in een conceptstore @conceptstoretheupperside in Enschede. Dus daar kan je het allemaal in real life gaan bewonderen. Voor de mensen die niet daar uit de buurt komen, zoals ik zelf ook, is er gelukkig de webshop. Succes met jullie leuke shop Dave en Dana!


Liefs, Sanne 



0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★