Directlampen.nl

Zoals jullie misschien gezien hebben, ben ik bezig geweest in onze slaapkamer. Project "black bedroom" is helemaal af en daar hoorde ook verlichting bij. Ik wilde alles zwart doen, dus ook een zwarte lamp zoeken voor in de slaapkamer. Ik zag ze de laatste tijd wel vaker voorbij komen. Kroonluchters in nieuwe stijl. Met hout in plaats van kristallen. 
Veel meer in mijn stijl deze hippere variant! 

Ik kwam een zwart exemplaar tegen op www.directlampen.nl Joepie! Die past precies! 




Als ik dan eenmaal aan het rondkijken ben op zo'n website, kan ik het niet laten even bij de rest te kijken. En dan heb ik eenmaal al snel weer het lampen virus te pakken.
 Ik kwam een prachtige, industriële vloerlamp tegen op deze site
Zoiets had ik al, maar we hadden in het eetgedeelte van de woonkamer zeker ook nog een lamp nodig. Er is daar altijd weinig licht. Met kaarsen kom ik altijd best een eindje, maar als je nog een keer wil werken of lezen aan tafel (of Bo wil tekenen) dan is wat licht en dus een lamp wel handig! 




Dus wat voor lamp je ook zoekt: neem even een kijkje op www.directlampen.nl. Daar vind je vast wat je zoekt! Voor elk project! Liefs, Sanne 



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★