Vtwonen en designbeurs 2016....

Ik heb vanochtend een rondje gelopen op de vtwonen en designbeurs 2016 in de RAI in Amsterdam. Het vtwonen huis zou dit jaar extra groot zijn en dat was het zeker! Wat een prachtig project! Ik vond het ontzettend geslaagd! Veel groen, het gebruik van de nieuwe kleuren muurverf van vtwonen op de muren, veel vintage, een prachtige woonkeuken en ook een hele leuke stoere kinderkamer. 

Ik heb heel eventjes met hoofdredactrice Carlein Kieboom van vtwonen gepraat en ze was ontzettend opgelucht en blij dat het zo mooi geworden was! Ze hebben er met een team harde werkers keihard aan gewerkt om er weer iets heel bijzonders van te maken. En dat is gelukt hoor! Zeker weten!


So guess where I am? In het vtwonen huis natuurlijk!







Deze industriële letters zou iedereen wel in zijn of haar keuken willen denk ik? 


Ook @enstijl was represented op de woonbeurs. Er lag een vtwonen loves blogs magazine en ik kon het niet laten deze open te leggen op mijn pagina! Hoe tof!



Vooral de groene hoek was erg inspirerend. Ik vind het zelf moeilijk thuis: planten in ons interieur. Vooral de combinatie met onze grijze vloer en grijze bank en dan het groen van planten vind ik zelf niet zo mooi. Alhoewel ik me dus wel altijd aangetrokken voel tot groene hoekjes en groene styling in de woonbladen. En dus ook weer hier in het vtwonen huis: ik voel me zwaar aangetrokken tot dit groen! Heel mooi met de vintage kasten en het buitengevoel wat naar binnen gehaald is! 


Ook het stalen frame van Exclusive steel is natuurlijk geweldig! Het lijkt me zo tof om ooit stalen deuren in huis te hebben. Als ik later groot ben.... Echt een droom van mij! 





De kinderkamer vond ik ook ontzettend tof gedaan. Lichtgrijs met geel en zwart zijn de hoofdkleuren. En het geheel deed heel stoer aan. Toch kan het zowel voor een meisje of een jongen: zo'n kamer. 


Sorry voor de ouders die hun dochter herkennen op deze foto! Vond het zo'n leuk plaatje zo! 






Met een hoofd en camera vol inspiratie ben ik weer naar huis gegaan. Echt tof om te zien hoe in een paar dagen tijd zo'n huis tot stand komt (op het instagramaccount van vtwonen kon je zien hoe zoiets tot stand komt) nadat de bedenkers er al een hele tijd over aan het brainstormen en ontwerpen zijn geweest. Het is echt een pracht editie! Ga dus zeker even langs. De vtwonen en designbeurs vindt plaats in de RAI in Amsterdam, van dinsdag 27 september tot zondag 2 oktober 2016. En heel leuk: ik heb twee gratis kaartjes voor 1 van mijn volgers die je kan winnen. Dit zijn kaartjes voor de vrijdagavond, dus vrijdag 30 september, van 17.00 tot 21.00 uur. Laat hieronder in een reactie weten waarom jij graag naar de woonbeurs zou willen (ga je verbouwen, opnieuw inrichten of wil je gewoon graag veel inspiratie opdoen?) en wie weet win jij de kaartjes wel!

Gaat dat zien! 

Liefs, Sanne 




















10 reacties:

  1. Ik zou heel graag met mijn moeder naar de vt wonen beurs willen om inspiratie op te doen voor mijn mooie nieuwe woning die nooit af is, voor de nieuwe kinderkamer van mijn bijna twee jarige zoontje en omdat ik en mijn moeder gewoon verzot zijn op het stylen van onze huizen! Ik hoop dat je ons kiest zodat dat wij een leuke moeder-dochteravond kunnen hebben.

    Groetjes,

    Estelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom ik graag naar de VT woonbeurs zou willen? Omdat ik naast het inspiratie opdoen online (zoals Funda (addiction)) nu ook offline wel wat inspiratie kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al jaren twijfel ik erover om te gaan. Waarom? Omdat ik altijd dacht dat je n heel speciaal huis (en budget) moet hebben om daar terecht te kunnen. Ik denk n beetje geimponeerd door alle mooie foto's van binnenkijkers. Mijn missie is dan ook om daar inspiratie op te doen voor de sfeer die ik in mijn huis wil hebben en hoe deze met hopelijk kleine ingrepen te realiseren. Letten op de lijn in t geheel en details in klein, dus net als op jouw foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of er al n winnaaar is, maar t lukt mij niet meer om vanavond te gaan. De anderen veel succes!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  4. Ok, ik zit nu op werk, maar ik MOET Hier eerst even een reactie achterlaten anders kan ik me niet concentreren ;p
    Al jaren neem ik mij voor om te gaan en steeds komt het er maar niet van ivm werk/kids/enz. Ik word echt ZO enthousiast van al die mooie foto's die ik op IG voorbij zie komen dat ik eigenlijk wel heel graag een vrijdagavond vrij maak voor de Beurs. Want inspiratie opdoen is ALTIJD leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na het lezen van je blog en de inspirerende foto's weet ik t zeker!! Ik baal nu officieel dat ik niet heb besloten om te gaan!! Dus maak ik erg graag gebruik van de kans om alsnog te gaan om de inspirerende vibe zelf te beleven, zodat ik deze kan gebruiken voor m'n eigen bedrijfje en op deze manier die inspiratie weer door kan geven!

    Groetjes Mariska
    @schikkenenzo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooeh die wil ik wel winnen! Dit jaar opleiding interieurstyliste afgerond en manlief heb ik inmiddels ook met het virus besmet. Dus wij zouden samen wel willen gaan, even een datenight zonder de kleine en inspiratie op doen voor onze zolder die nu nog een bouwval is. We hebben er nog geen functie in de zin van slaapkamer, relaxplek, werkplek etc voor dus inspiratie is welkom! En ik weet zeker dat we op de VTwonen&designbeurs overspoeld worden met ideeën, dus die kaarten zijn heeeeel erg welkom!;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★