Andere look....

Waar een beetje plakfolie al niet goed voor is.... Ik raakte langzamerhand een beetje uitgekeken op de antieke tegeltjes op de schouw in de woonkamer.... Ik vond het beetje een te druk beeld worden. Maar goed: een schouw met authentieke antieke tegeltjes ga je niet zomaar even oververven. Nee.... niet zonder er eerst witte plakfolie overheen te plakken. De plakfolie vond ik bij de Kwantum, voor 5 euro. Deze knipte ik op maat en plakte ik over de tegeltjes heen. Daaroverheen kwam een laagje witte muurverf van de action. Ik pakte ook de bruine stenen ornamenten van de schouw mee. Dat wilde ik al een tijd doen ook. Het geheel oogt nu een stuk rustiger! Mooi! En als ik de tegeltjes mis (wat ik me best kan voorstellen....) dan haal ik de folie er weer vanaf! Top! 

Before: 


After: 




1 reacties:

  1. Wouw is mooi geworden zeg. Ik vind het altijd heerlijk om mijn woonkamer ieder seizoen opnieuw in te richten. Maar idd om nu zomaar zoon mooie oude schouw even over te verven. Vind het echt een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★