Groovy magnets....


Ik kende dit leuke merk al een beetje, maar toen ik ze zag staan op de vtwonen en design beurs een paar weken terug, was ik helemaal om. Een speels en ontzettend leuk merk: Groovy magnets! De collectie bestaat uit magneetbehang, magneetstickers, magneetposters en magneten. Er is een dieren lijn en nu ook een kunstige lijn genaamd: crackle
Die is heel chic en prachtig en de afbeeldingen van de vogels spreken me erg aan. 


Bron: www.groovymagnets.com

En dan de dieren lijn: zo leuk! Voor Bo op zijn kamer, maar zeker ook voor ons zelf!
Ik vergeet zelf nogal eens wat. Ben een warhoofd en erg chaotisch in m'n hoofd. Daarom maak ik altijd lijstjes. To do lijstjes en boodschappenlijstje. Meerdere lijstjes liggen overal klaar om afgevinkt te worden. De magnetische poster is dan ook erg handig en nog super mooi ook. Ik denk dat hij op de gang komt te hangen, voor die lijstjes en een foto bijvoorbeeld. Maar ook in de woonkamer vind ik hem eigenlijk wel erg mooi staan.
  



En dan is de leeuw die in het assortiment zit natuurlijk super voor de kamer van Bo! Hij heeft al een leeuwen muur sticker op z'n kamer, van een klein leeuwtje. En deze muursticker van de grote leeuw past daar heel cool bij! Hij vindt het zelf heel cool, wat hij nu kan zeggen en dat dus ook vaak doet. Een echte aanvulling op zijn kamer waar dieren wel echt het thema lijken te zijn. Bo kan zelf een krukje pakken en dan een tekening of kaartje of foto of iets dergelijks met magneetjes aan de muur hangen. De leuke sterren magneten zijn ook van Groovy Magnets en die maken het plaatje helemaal af!





Neem vooral dus eens een kijkje op de website. Ook een heel leuk idee als kraamcadeau voor een babykamertje! Een kamertje is meteen speciaal met zulk mooi behang of een mooie sticker aan de muur! En het baby kaartje kan je erop magneten! 










0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★