Presenthouse.....

Presenthouse is een mooie, veelzijdige webshop met meubels die geimporteert worden uit India. Het gaat vaak om vintage meubels, zoals kasten, chakki tafeltjes en trolley's. Ik ben in contact gekomen met eigenaar Erik en toen ik langs ben geweest om een chakki tafeltje (wat ik al zo lang wilde) bij hem te kopen, heb ik dus ook even in het echt de mooie meubels daar kunnen bekijken. Alles heeft een historie en een verhaal en dat maakt een meubel heel interessant, vind ik. Alle chakki tafeltjes zijn net even anders. Iets hoger op de poten dan de andere, net een andere kleur of een ander werkje in het hout. Dat maakt ze heel uniek en het maakt het ook lastig kiezen. Maar gelukkig is dat gelukt! Ook staan er nu twee kasten van Presenthouse bij ons thuis. Prachtig te zijn in de woonkamer. Ik moet de fotografie doen voor ze. Een aantal kasten en accessoires werden bij ons thuis gebracht en naar boven gesjouwd (niet door mij.... Sorry nog man!) en ik heb de meubels gestyled en gefotografeerd. Zo zie je dat als je een kast anders inricht je meteen een heel andere sfeer krijgt in je woon of slaapkamer. 







Deze vintage metalen kist is ook van Presenthouse.


Dit is het chakki tafeltje wat ik gekozen heb!













Metalen dressoir voor in de zwarte slaapkamer....







Een zwarte, lage trolley kan ook goed als nachtkastje!



Green!


Deze trolley's hebben door de robuuste houten planken en de deurtjes onderin net wat extra's!



Alle styling en fotografie: @enstijl

Neem zeker eens een kijkje (regelmatig) op www.presenthouse.nl. Het aanbod verschilt en vernieuwd elke keer en er komen vaak unieke items over uit India voor in de webshop! 









0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★