Wallpaper week

Het is "wallpaper week"! Ik ben fan van behang. Met behang kun je een ruimte makkelijk een heel ander uiterlijk geven. Behangen is nu veel makkelijker. Je kunt vaak eerst de muur inlijmen en het behang daar tegen aan plakken. Stukken handiger dan eerst het behang inlijmen en dan met natte vellen behang dat proberen recht te plakken tegen je muur aan. Dus wil je aan de slag? Ik mag een set weggegeven! Het pakket bevat: 6 rollen van bellagio white behang van Graham & Brown. De rollen zijn 10.05m x 0.52m, ongeveer goed voor 5.2 vierkante meter. De behanglijm zit er ook bij! Wie wil er graag behangen? Laat op instagram een reactie achter en hier op mijn blog ook en vertel welk muurtje jij zou behang met dit concrete look behang!



Bron: www.grahambrown.com 
Behang: bellagio white 



11 reacties:

  1. Gaaf behang! Ik doe mee! Ben met een restyling bezig in mijn slaapkamer en wilde nog iets leuks doen met 1 muurtje. Dit behang zou perfect zijn en past precies in de look die ik voor ogen had.

    Groetjes,

    Inge (@stijl_inge)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah geweldig! We zijn nu druk aan het inpakken voor ons nieuwe huis. Over 2 weken de sleutel. Alle muren zijn nog kaal, zo'n concrete behang zou perfect zijn in onze nieuwe woonkamer! Duimen xx @styleandsugar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh geweldig! Wij hebben nog 1 kamer waar we niets mee gedaan hebben.. en wat het heel hard nodig heeft! Zit nog oud houtvezelbehang op wat al los laat. Zo lelijk! Dus dit zou echt super daar staan! Eindelijk de logeerkamer dan mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes please!! Zou de werkkamer een make-over geven met dit prachtige behang!! Fingers crossed xx Anouk (@anouktenhave)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Anouk! Stuur je mij een mailtje? enstijlemail@gmail.com Liefs, sanne

      Verwijderen
  5. Oh dit zou super zijn om mijn slaapkamer een mooie look te geven. Zo geweldig cool. Pas verhuist naar mijn eigen appartement.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh wat tof! Ik heb laatst het behang in de slaapkamer los getrokken, maar daar kwam een hele rare en lelijke muur achter tevoorschijn! Dus dit zou heel goed van pas komen! Duimen maar! X bri_hoog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, stoer behang! Zou fantastisch zijn op de muur achter mijn sloophouten eettafel of achter mijn bed of... @simone_hoogervorst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeel mooi! Ik zou het muurtje in de slaapkamer achter ons bed behangen. Daarna gelijk bed schilderen en nieuwe overtrekken kopen! Oh wat zal ik heerlijk slapen☺️ @thirzavdb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd @anouktenhave Jij hebt de set gewonnen! Wil je mij een mailtje sturen: enstijlemail@gmail.com ? Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★