Wants and needs....

Ik heb nogal een wensenlijstje wat betreft wonen. Mijn stijl verandert nogal eens en daardoor blijft het wensenlijstje ook steeds veranderen. Wants and needs speelt hier leuk op in. Heel veel "want to haves" staan er op deze leuke site. 
Ik ben altijd zoekende naar de perfecte hanglamp voor in de woonkamer. We hebben maar 1 lichtpunt en nu we de woonkamer qua inrichting weer helemaal hebben omgegooid (omgedraaid dus) is dat lichtpunt bijna boven de eettafel. In ieder geval in het eet gedeelte van de woonkamer. Een lampenkap vind ik zelf niet zo mooi. Het moet een beetje een open lamp zijn, waardoor je veel licht ervan ontvangt in de hele kamer en niet alleen maar recht naar beneden toe vanuit de kap.

Deze prachtige kralenlamp kwam ik tegen! We hebben zoiets nu in de slaapkamer en deze grotere witte past perfect dus in de woonkamer! Hij geeft ontzettend leuk licht! Lamp Lyna is voor zo'n grote hanglamp ook nog wel betaalbaar met haar 198,- euro.







Stuk voor stuk alleen maar items die je wil op deze site! En dus stiekem een beetje nodig hebt.... ok, dat niet. Maar willen: des te meer! Wants and needs probeert steeds echte musthaves te vinden en die voor een leuk prijsje op de site aan te bieden. Je verlanglijstje moet wel een beetje bereikbaar blijven natuurlijk qua budget.... 
Ook voor inspiratie kun je even een kijkje nemen op deze site! En sla de sale niet over natuurlijk!

Voor sinterklaas en kerst zet ik dan ook gewoon voornamelijk deze website op mijn verlanglijstje. Dan komt het wel goed denk ik! 




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★