Golden plates....

Deze borden bleven zo lang in m'n hoofd zitten. Ik zag ze bij Home Stock en ik was er meteen verliefd op. De borden zijn van &klevering. Een geweldige winkel in Amsterdam met allemaal mooie hebbedingen. Ze verkopen producten van hun eigen merk, maar ook bijvoorbeeld Seletti, serax en HAY. 
Naast een aantal winkels, is er ook een webshop. 
De imperfectie van het porselein en dan die kleur: mooi! Ik kreeg ze niet meer uit m'n hoofd.... Dus heb ik zes stuks in huis gehaald. Zes wat grotere en zes kleine bordjes. De grotere bordjes zijn: 12,95 euro per stuk.
En de kleinere: 8,95 euro per stuk. 






Ik ben al wezen experimenteren met het stylen van de kersttafel. Daar horen deze prachtige borden natuurlijk zeker bij! Ik had al gouden bestek, dus dat matcht goed. Combineert goed met linnen en katoen. Snel meer over de kersttafel! Dat beloof ik!

Ze staan nu te pronken in de keuken, waar een paar muren zwart zijn. En binnenkort in de keuken in een servieskast van Presenthouse. Chic! 

Wat is er luxer dan s'ochtends de dag beginnen met een ontbijtje van zo'n mooi gouden bord?! 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★