Karwei Boutiquehotel....

Wat gaaf zeg: het Karwei Boutique Hotel aan de Kalverstraat 101 in Amsterdam. Donderdag 27 oktober 2016 was de officiële opening en daar mocht ik bij zijn! Dus Tyn en ik naar Amsterdam! De dresscode was cocktail, dus we hadden warempel een jurkje aan en laarsjes met een hak. Het moet niet gekker worden. We werden feestelijk ontvangen met een cosmopolitan en de sfeer zat er meteen goed in!
Prachtige kleuren, geel en groen en blauw. Vooral het groene sprak mij erg aan. Het jade groen op de muren in combinatie met mooi grote planten en gouden en marmeren accessoires maakt een chique geheel. Helemaal in stijl van een chique hotel. Ook qua drankjes en hapjes waanden we ons in de lobby van een goed hotel. De "hotelgasten" hoorden er helemaal bij! Heel leuk gedaan! 


Alles wat je daar ziet, in het Boutique Hotel, is te koop. 
Er staat een bestel automaat, waar je alles kunt bestellen. Heel handig. 

En wat heel leuk is: van 7 tot en met 13 november is het voor jullie als mijn volgers extra leuk om langs te gaan bij het Karwei Boutique Hotel in Amsterdam. Als je zegt dat je er via mij bent, krijg je namelijk een hele leuke mand gratis bij je aankoop. En ook al koop je niks, dan nog ligt er een cadeautje namens Karwei en mij voor je klaar.


Namelijk: een van deze leuke manden!



Op deze foto een paar toppers uit de Boutique Hotel collectie: het dienblad van kurk, de goudkleurige kandelaar en de marmerlook kandelaar. Ook het kleed Varamin is van Karwei! Er geldt nu ook een keuzekorting van 20%, dus daar kan je ook nog gebruik van maken.

 Karwei is niet langer een bouwmarkten waar je alleen verf gaat halen en een rolletje afplaktape, sinds ze zich meer zijn gaan richten op interieur, wordt het alleen maar beter! 







De hotelgasten waren geheel in stijl....









Het Karwei Boutique Hotel is voor zes weken open op deze pop up locatie aan de Kalverstraat 101, in Amsterdam. Ik zou zeker even een kijkje gaan nemen! Je gaat zeker dus niet met lege handen naar huis en echt al helemaal zeker niet als je in de week van 7 tot en met 13 november gaat en zegt dat je daar bent via mij (enstijl)!


Veel plezier daar!
Liefs, Sanne 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★