Nieuwe verslaving....

Af en toe voel je dat je een nieuwe verslaving aan het ontwikkelen bent, wat interieur betreft. Dan is het een tijdje lang schapenvachten, mandjes of wat dan ook. Ik merk dat ik de laatste tijd veel meer interesse heb in aardewerk. Vroeger vond ik dat helemaal niks en deed ik het gewoon met m'n standaard Ikea bordjes. Wit, niks mis mee, niks aan de hand. Maar ik kan dus de laatste tijd echt genieten van mooi aardewerk.... Zou het komen doordat ik ouder wordt?

Niet eens aardewerk/servies om van te eten eigenlijk. Voornamelijk om het tentoon te stellen en er mee te stylen. 


foto: @enstijl

Tafereeltjes als deze in de mooie metalen kast in de woonkamer bijvoorbeeld. 


foto: @enstijl

Of deze schaaltjes van Sostrene Grene in de keuken, waar we laatst wel toevallig nootjes uit gegeten hebben. Interessant.... 


foto: @enstijl

Dit servies komt ook van Sostrene Grene. Zijn hebben betaalbaar servies in de crackele versie die ik zo mooi vind. 




foto's: @enstijl

Ook bij de kringloop vind je vaak het leukste aardewerk, voor een prikkie.


foto: @enstijl

Dit mooie aardewerk komt van de Karwei, made in Portugal.


foto: @enstijl
Het grijze bordje is van Sostrene Grene, het witte servies van Loods5.

Het is juist het mooiste als het niet helemaal perfect lijkt. Dus een oneffenheid erin maakt het juist dat het handgemaakt lijkt (in ieder geval) en het er mooier uit ziet, vind ik. 

Bij deze nog even wat mooi aardewerk voor jullie op een rijtje: 








Jullie ook addicted to mooi servies en aardewerk? Misschien nu ook wel! Ik ben benieuwd!

Liefs, Sanne 










2 reacties:

  1. Erg mooi servies heb je. Zitten een paar stukken tussen die ik ook zeer graag zou willen hebbewn. Heb vorige week weer een nieuw aardewerk bord gekocht, waar ik erg blij mee ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar ;-) Ik hou ook zo van het keramiek gemaakt door de keramist. Dan het liefst in matte uitvoering. Mijn verzameling groeit ook.

    Fijne zondag!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★