Stem op mij!

Een tijdje geleden heb ik een blog geschreven om mee te doen met de vtwonen blogger's contest.... En ik behoor tot de 6 finalisten! Hoera! Ik ben zo trots! Gaan jullie mijn blog lezen en op mij stemmen via deze link: 

Wat heel belangrijk is: je moet twee stemmen uitbrengen (dus op mij en nog iemand anders), dan je e-mailadres invullen en dan je stem bevestigen via een mail die je gestuurd krijgt. 
Paar stapjes die je moet doorlopen, maar dan maak je mij wel enorm blij! Je stem zou een leuk vroeg verjaardagscadeautje zijn ook (maandag word ik 31....). 

Alvast ontzettend bedankt! Je kan stemmen tot 30 nov! Spannend!














0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★