Wit wonen....

Jullie weten dat ik erg houd van wit in ons interieur. Dat blijf ik het mooiste vinden. Natuurlijk is de zwarte slaapkamer heel tof, maar wit in huis blijft toch het allermooiste, vind ik. Daarom bij deze een kleine ode aan wit wonen met een shopping list erbij met leuke nieuwe producten van mijn favoriete winkels en webshops. 



Deze witte metalen kast is van www.presenthouse.nl




Shopping list wit wonen:


Kleed varamin van karwei: 129,- (nu met 20% korting verkrijgbaar!) 


Witte Office lamp, van Home Stock 139,- euro (ook online verkrijgbaar in de webshop: www.homestock.nl/shop


Egg chair hangstoel wit, 159,95 euro van SissyBoy Homeland.


Witte schapenvacht, 69,95 euro (www.deschapenvachten.nl)




Hanglamp Lyna van www.wantsandneeds.nl voor 198,- euro.




Een mooie witte tafel, zoals deze op schragen van Ikea: 139,- euro.


Twee persoons linnen dekbedovertrekset: 99,- euro bij H&M Home.


Geurkaars, H&M Home, 7,99 euro

Zo kun je alvast wat dingen shoppen in mijn stijl: wit wonen!

Liefs, Sanne @enstijl








0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★