House of products.....

Ik mag weer wat leuks weggeven! Via instagram dit keer. Het gaat om een leuke giftbox vol fijne producten voor je badkamer van House of Products. Zie mijn instagram account @enstijl hoe je mee kan doen! In de gift box (de gift box grey) zitten: een lekkere patchouli zeep, bed en body spray, een geurzakje (waar je beddengoed of handdoeken lekker van gaan ruiken joh), een paper bag en een tissuedoos. Heel mooi vormgegeven allemaal. 





House of Products heeft een webshop vol leuke dingen. Veel van het eigen merk ook. Zoals de camera strap die ik bij ze vond. Eentje met glitterende pailletten. Past precies bij mij! Mari zegt altijd dat ik mijn Gerard Joling jasje weer aan heb als ik mijn paillettenjasje aan heb. Sukkel! Glitters zijn altijd goed! 


De giftboxes zijn perfect als cadeautje. Zorgvuldig samengesteld geef je zo een uitgebreid en persoonlijk cadeau. Je kiest de giftbox die je het best bij degene vindt passen en die persoon is gegarandeerd blij denk ik! 

House of products verkoopt of cadeauboxen. Er zitten magneten in, dus je vouwt ze eenvoudig in elkaar. Dit geeft je cadeautje net even iets meer luxe dan een gewoon inpakpapiertje. Leuk voor onder de kerstboom. De kerstboom zelf heb ik overigens ook in een paperbag van House of Products gezet! 






Staat leuk toch? Zo'n boompje in een papieren zak? 

Een cadeautje voor keest voor m'n moeder heb ik ook al gevonden, een prachtige geurkaars is altijd goed namelijk. Zeker met een mooie tekst erop. 



Doe snel mee met de give away! En hopelijk win je zo'n leuk pakket! Zo niet, kijk dan even op de site van House of Products hoe je een leuk cadeau voor iemand of natuurlijk jezelf kan shoppen! Fijne dag! 

Liefs, Sanne 




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★