Kerstboom....

Onze kerstboom.... 
Normaal haal ik altijd de dag na sinterklaas een mooie nordmann spar kerstboom. Toen we in ons vorige huis gingen wonen, was de kerstboom zelfs het eerste wat stond in onze nieuwe woning. Altijd ging ik voor het echte werk. Het ruikt zo lekker en het uitzoeken is altijd zo gezellig. Dit jaar werd er half november hier een filmpje voor YouTube voor Renault Life opgenomen. Dat moest in kerstsfeer.... dus moest ik een kerstboom zien te regelen. Alle tuincentra afgebeld, maar nee hoor, nergens hadden ze al echte bomen.... Een beetje balend ging ik op zoek naar een kunstboom. Dat moest dan maar. Bij Wehkamp zag ik een mooie voorbij komen. De boom is 150 cm en van het merk: everlands. Door de mooie besneeuwde takken vind ik hem echt best echt lijken. En hij past beter in ons interieur zo dan een groene kerstboom. Vandaag hebben we kerstboom opgetuigd. Uiteraard met de filmmuziek van Home Alone op de achtergrond aan. Bo heeft alle ballen in de boom op mogen hangen en dat deed hij heel voorzichtig en beheerst eigenlijk. Viel me best mee! Dus nu hangt de boom vol met witte ballen en hangers. Mooi! En uiteraard lichtjes. Ik koos voor led lampjes (ook bij Wehkamp vandaan) met een doorzichtig snoer. Zo vallen ze mooi weg in het wit van de boom. 

Wat een gezelligheid! Time for christmas! En Home Alone kijken vanavond.... 









0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★