Bathroom inspo....

Ik schreef er al over in een vorige blogpost: we gaan waarschijnlijk verhuizen! Joepie! Het is dus allemaal nog heel spannend of het door kan gaan, maar dromen kan altijd en plannen maken ook. Dat gaat bij mij ook vanzelf, dus het Pinterest bord: new home (heb ik nog even op prive staan....) raakt steeds voller met inspiratie. In de vorige blogpost deelde ik wat plaatjes van mooie zwarte keukens met jullie. Dat willen we heel graag waar proberen te maken in ons nieuwe huis, met een laag budget.... 

Ook de badkamer moet onder handen genomen worden. Eigenlijk is dat veel harder nodig dan de keuken nog.... De badkamer heeft grijze 3-d effect achtige jaren 80 tegels.... En het bad en de wastafel zijn....: blauw! Blauw? Ja, echt blauw.... Hoe verzin je het?! Maar goed: niet helemaal mijn stijl dus helaas. De foto van de huidige badkamer houden jullie nog even van me tegoed.


Als we gaan verhuizen, is een van de wensen wel echt een bad. Ik kan een warm bad aan het eind van de dag wel gebruiken. Als alles pijn doet, is het fijn en ontspannend om even twintig minuten in bad te liggen. En te genieten van een beetje rust en het geluid van stromend water. Dus het blauwe bad moet eruit en daar moet een wit vrijstaand bad voor in de plaats komen. 


Dit plaatje is echt een van de mooiste badkamers die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen. Hij stond in een binnenkijker special van vtwonen, twee maanden geleden ongeveer.


bron: vtwonen

Het zwarte betoncire dat afgelakt is, staat super cool en zo'n badkamer zou ik dan ook het liefste willen creeren. Maar beton cire is niet bepaald goedkoop. Wel vind ik het echt vele malen mooier dan tegels.... Dus....: een afweging maken.


Er moet waarschijnlijk gedoucht gaan worden in bad, en hoe cool is dan een zwarte douche en kraan?! Deze vond ik op www.aliexpress.com


Ook dit grijze beton vind ik erg mooi. Deze foto vond ik op www.style-files.com

En ook deze mooie grijze badkamer zag ik daar voorbij komen:




Deze foto is van www.vtwonen.nl

Genoeg inspiratie dus.... Nu maar kijken wat er haalbaar is.
Het moet iig een beetje een hammam sfeer krijgen. En een plek zijn waar ik even m'n rust kan pakken af en toe. En Bo moet er ook in bad kunnen natuurlijk, met z'n badeendjes, dino's en emmertjes. Die ik dan dus wel ook nog ergens moet opbergen.... Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen! Fijn weekend! 

Liefs, Sanne 








0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★