Black kitchen inspo....

Zal ik jullie een geheimpje vertellen....? 
We gaan waarschijnlijk verhuizen.... Waarschijnlijk gaan we dit jaar in ons eerste koophuis wonen. Onwijs spannend nog allemaal, want we moeten het eerst nog maar eens rond zien te krijgen....
Mijn man heeft een eigen bedrijf en dat maakt het altijd wat lastig allemaal. 
Maar je begrijpt: ik heb al genoeg ideeën om ons nieuwe huis in te richten natuurlijk! 
Bijvoorbeeld de keuken. We zijn gisteren bij een aantal keukenzaken langs geweest en we zijn er achter gekomen dat we vooral ook veel ding echt niet mooi vinden. Heel veel....
Maar we hebben een plaatje in ons hoofd van hoe we willen dat het wordt.
Ik heb al veel plaatjes verzameld op pinterest. 

De keuken die nu in ons nieuwe huis zit laat zich het beste omschrijven als de keuken van Frans Bauer. Helemaal niks mis met de man, maar zijn stijl spreekt mij niet echt aan. Het is te kitsch en te landelijk, met een soort gemarmerd kunststof werkblad. Niet echt iets voor mij.... Sorry Frans....  
We willen gaan voor een zwarte keuken. Dit is nog niet heel populair in Nederland en daarom zie je het bij veel keukenzaken nog niet. Maar ik vind het heel cool. Vooral in combinatie met een verder voornamelijk wit huis met witte vloeren en witte muren. 

Zoals deze keuken:



Cool toch?

Ikea heeft ook een zwarte keuken, maar ik denk dat dat wat te landelijk wordt:


Ook deze keuken vind ik prachtig:


fotografie: Jutta K

Binnenkort nog veel meer over deze en vele andere plannen voor het nieuwe huis en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte over of het gaat lukken. Spannend! Fijne zondag! Liefs, Sanne 










3 reacties:

  1. Hopelijk komt het allemaal in orde. Leuk iets van jullie zelf hè. Mooie keukens. Succes met de zoektocht naar jullie droomkeuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend allemaal hoop voor jullie dat jullie alles rond krijgen en jullie droom huisje fantastisch wordt!!!!! Wij wilde ook anders dan wat je hier zag kwa keuken en zijn beland in Duitsland zeker een dagje waard om is te neuzen daar!!! �� groetjes gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, wij hebben al een jaar of 15 een zwarte keuken.Een strakke keuken bij Ikea gekocht en alle deuren naar de spuitboer gebracht. Toen verklaarde men ons voor gek (who cares) maar tegenwoordig zie je het gelukkig steeds meer.
    Ik zou zeggen, ga er voor en veel succes en plezier.
    groet carla

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★