Draadstoel....

Ik ben gek op stoelen. Ik wissel ze vaak af. Omdat we er ook best wat in huis hebben. Gelukkig hebben we een lange tafel waar in totaal acht stoelen aan passen! 
Veel van de stoelen heb ik van de kringloop. Zoals de houten schoolstoeltjes en de spijlenstoel. Ze zijn allemaal wit! En allemaal verschillend. En dat ze allemaal wit zijn, dat maakt het toch een mooi geheel. Er is een prachtig nieuw exemplaar bij gekomen: een draadstoel van vintage lab. Een ontzettend fijne website met stoelen in allerlei soorten en maten en ook hebben ze andere industriële meubels, accessoires en verlichting. Ik had nog geen witte draadstoel en deze past heel goed aan de tafel tussen de andere stoelen! 




Schapenvachtje erop en het ziet er meteen warm uit. Een mooi contrast met het harde metaal van de stoel! 



Allemaal verschillende stoelen aan tafel!



all pictures and styling: @enstijl

De site van Vintage Lab staat boordevol inspiratie, dus neem ook daarvoor daar eens een kijkje.
Deze stoel staat ook hoog op mijn lijstje! Om mijn verzameling aan te vullen!

Hee, weet je wat dus heel leuk is: ik mag zo'n mooie draadstoel weggeven. Volg @vintagelab15 en @enstijl op instagram en deel de foto. Lees op instagram meer!

Fijne dag!


Liefs, Sanne










2 reacties:

  1. Echt super gave stoel! Staat mooi in jullie interieur! X selina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n gave stoel!! Ik doe gelijk mee!! Mijn nieuwe tafel komt deze week en kan nog wel een stoel gebruiken! ��
    Liefs,
    Marleen
    IG home_stylingstudiomarleen

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★