Gek van de spanning....

Ik word helemaal gek van de spanning....! De hypotheekadviseur is met ons "dossier" bezig. Eind januari dacht hij meer te weten en dat is nu bijna. En ik kan dus niet zo goed tegen wachten. Het is niet zo dat ik daar nu pas achter kom hoor! Wist ik al veel langer.... Maar in dit soort periodes van stress, merk ik weer even hoe slecht ik daar ook alweer tegen kan. Ik heb zoveel plannen voor het nieuwe huis, wat we al aangekocht hebben. Heb het al helemaal ingericht natuurlijk! Hoop zo dat ik ook daadwerkelijk iets kan gaan doen met al die plannen!

We moeten verhuizers regelen. En iemand die de vloeren gaat leggen (overal willen we nieuwe vloeren doen namelijk). We moeten de badkamer aanpakken (ook laten doen) en de keuken mooier maken (zelf doen). Een houtkachel laten aansluiten. En verven natuurlijk ook. Heel veel te doen en heel veel te plannen....

Ik heb een pinterest bord aangemaakt met al mijn ideetjes voor het nieuwe huis:








Deze mooierd heb ik net binnen gekregen, uit Marokko! Die komt in het nieuwe huis te liggen en zal mooi staan bij een witte vloer. 


Zo zien jullie: als het doorgaat, wordt het: licht en met veel contrasten en zwart wit. Ook de kamer van Bo wordt lekker licht, met denk ik 1 zwarte muur. Daar komen de dierenkoppen aan de muur zo goed op uit. En onze slaapkamer wordt ook wit. Die is nu bijna helemaal zwart. Dus dat is wel weer even omschakelen, maar dat gaat best, denk ik! 

Nou maar hopen dat het allemaal door kan gaan.... Ik houd jullie op de hoogte.... Ondertussen wordt ik hier eventjes zenuwachtiger met de minuut. 

Liefs, Sanne 



2 reacties:

  1. Heerlijk om te lezen en stiekem al een beetje gefeliciteerd dan! Liefs Wendy Koning( ofwel wendy_studiozinnig;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop zo dat het doorgaat....! Dank je wel! Liefs, Sanne

      Verwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★