IKEA summer boho collection....

Ik heb zoveel zin in het voorjaar en de zomer.... Kan niet wachten! het is nu ook lekker hoor, het winterse weer, als de zon dan schijnt. Maar echt zonder jas naar buiten kunnen en s'avonds nog even naar het strand gaan: daar heb ik toch wel veel zin in! Helemaal zin in de zomer krijg je van de nieuwe collectie van IKEA die vanaf 20 februari 2017 in de winkels verkrijgbaar is. Veel kleur ook wel.... Dat past niet zozeer bij mijn stijl. Maar ik word onwijs vrolijk van het boho sfeertje en de patronen. 










Van deze prachtige sfeer foto's krijg je toch zin in de vakantie? Ik wel in ieder geval. Dit jaar gaan we in de zomer naar Italie, waar we met de auto heen gaan (road trip!) en dan verblijven in een safaritent van Tendi. Picknicken, buiten eten, kamperen, road trip, strand, zee en vakantie dus. Daar passen de producten van de IKEA collectie zeker bij! Er gaan er dan ook zeker een paar mee in de auto op weg naar Italie!

Een aantal van mijn favoriete producten:



Theedoeken met leuke zwart/wit print.



Deze tap kan je steeds zelf vullen met water en bijvoorbeeld citroen en munt of limonade. Ook fijn om mee te nemen op vakantie als je gaat kamperen.




Dit servies staat zeker op mijn lijstje!

Ik ga dus op 20 februari naar de Ikea. Jij ook? En dromen van de zomer en het voorjaar en de Italiaanse kust....

Liefs, Sanne 





0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★