Kids in huis....

Kinderen in huis betekent ook automatisch kleur in huis. Nou ben ik daar niet zo gek op in ons interieur, dat had je vast al gemerkt. Dus ik probeer zelf zo veel mogelijk neutraal gekleurd speelgoed te kopen. Maar dat is dus super niet wat kinderen het leukste vinden en wat ze krijgen op hun verjaardag.... Dus zijn er hier in huis helaas ook veel fel gekleurde playmobile poppetjes en bestuurbare auto's met gekleurde lichtjes in de wielen. En dat soort dingen. Heel vaak als ik foto's wil maken van ons huis, ruim ik alles natuurlijk eerst even op. Dat komt meestal neer op de rommel verschuiven naar een deel van de kamer die niet op de foto komt. Maar nu heb ik in elke foto een klein kleurrijk detail over gelaten. Normaal is het nog veel voller hoor. Want kinderen willen nou eenmaal niet met 1 ding tegelijk spelen, maar gooien meteen een hele mand speelgoed ondersteboven en spelen dan met een mini olifantje dat onderop ligt.... Snap ik zelf niks van, maar het is zo ook wel eens leuk om te zien dat er hier daadwerkelijk wel een kind gewoond wordt.



Dino's in de magnolia tak, dat moest gisteravond voor het slapen gaan opeens....



De tv met die animatie filmpjes is ook altijd best een doorn in het oog....



De treinbaan van hout (gelukkig) van ikea mag altijd blijven staan.




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★