Moody....

Soms voel ik een dagen/weken/maanden nogal.... Hoe zal ik het zeggen....? Heel erg down. Dit wordt veel erger altijd door stress. Nou heb ik eigenlijk chronisch stress, maar nu, rondom alles met m'n moeder en het huis wat wel of niet door kan gaan, is de stress erger. Ik heb dan nergens zin in. Zelfs naar de Albert Heijn gaan voor boodschappen is eigenlijk al te veel. 
Al m'n angsten worden ook erger. En ik ben de hele dag een beetje bedompt. Er zei net iemand op instagram op een foto van de slaapkamer (de zwarte slaapkamer): "wel erg somber". Toen zei ik nog: "valt mee hoor" en "zo voelt het helemaal niet". Maar van binnen voel ik me in zo'n periode eigenlijk wel degelijk zo. De slaapkamer is niet in zo'n bui/periode geverfd. Dus dat vind ik nog steeds altijd mooi. Maar als dat m'n buien en gevoel ook zo donker is.... Dan droom ik wel weer van een witte slaapkamer.... Een beetje. Ook al weet ik dat dat geen invloed zal hebben en het gewoon een kwestie is van wachten tot ik me weer wat beter voel. Wachten en uitzingen.... 

Voor nu maar even slapen.... 
Liefs, Sanne 

Moody plaatjes: 







All pictures and styling by: @enstijl








0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★