Pixersize....

Wat een toffe website: pixers. Ze hebben een enorme databank aan afbeeldingen die je kan laten drukken op bijvoorbeeld een muursticker (!), behang of een poster! Super leuk om je woon of slaapkamer mee te verrijken. Of om een leuke muursticker te maken voor op de kinderkamer. 
Een paar leuke trefwoorden voor de database voor fotobehang of een muursticker: muur, wall, industrieel, animals, black and white. Dan kom je genoeg leuks tegen!


Je kan ook zelf een afbeelding aanleveren en deze kan dan op verschillende dingen gedrukt worden. Bijvoorbeeld een muursticker van het favoriete dier van je kind, je eigen huisdier bijvoorbeeld of een leuk figuur uit een boek of iets dergelijks voor op de kinderkamer.

Kate Moss is al te bewonderen bij ons in de woonkamer. Vond het ook wel tijd om haar in de slaapkamer neer te zetten. Ik heb zelf een foto aangeleverd van Kate en deze op een muursticker laten drukken. Voor als we gaan verhuizen, heb ik de muursticker op de achtergrond van een groot schoolbord geplakt. Dan kan ik hem verplaatsen! Naar waar ik maar wil! Handig! Prachtige plaat is het geworden zo!



Leeuwen vind ik super mooi en het heeft voor ons nog net wat meer betekenis omdat Bo's tweede naam: Leeuwe is.  Deze prachtige afbeelding kwam ik tegen en heb ik op een poster laten drukken. In een lijst van Ikea staat hij nu te pronken in de woonkamer. Bo wilde hem zelf al op z'n kamer, dus misschien mag dat wel.... Over een tijdje dan.... 



Wil je ook een leuke muursticker of een mooi fotobehang? Ga dan naar de website van pixersize en ontwerp zelf je muur decoratie! Voor een leuke korting, gebruik dan kortingscode: BON34H9

Veel plezier! 
Liefs, Sanne 



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★