Schaap!

Van schaapsvachten kan je (ik in ieder geval) nooit genoeg hebben. Zeker nu in de winter is het heerlijk warm en het geeft je interieur meteen een winterse sfeer. In de zomer leg ik de vachten die ik heb ook vaak buiten. Nu alweer zin in! In zomeravonden buiten en dan wegkruipen bij een vuurtje in een vachtje.... 
Nu heb ik wel een heel mooi exemplaar weten te bemachtigen, via de webshop: www.schaapsvacht.nl. Een enorm vloerkleed gemaakt van meerdere schapenvachten, een tapijt. Op maat gemaakt voor mij, joepie! Het is gemaakt van ongeveer vier IJslandse schapenvachten, langharig dus! 

Bo heeft het ook al helemaal ontdekt en maakte meteen een soort bedje voor zichzelf zodat hij lekker film kon kijken, liggend op de schapenvacht. En ik snap hem helemaal! Ga ik dit weekend ook doen! Dat weet ik nu al!



Ik denk dat het kleed nog mooier uitkomt als we straks (als het door gaat tenminste....) in het nieuwe huis wonen en we hebben een witte vloer.... Ook in de slaapkamer is zo'n kleed natuurlijk heerlijk warm en zacht aan de voeten. Wat leuk dat er ook een kam bij geleverd werd, voor het onderhouden van de vacht. 






all pictures and styling: @enstijl

Neem ook even een kijkje in deze fijne webshop, waar je een pakket met veel zorg klaargemaakt bezorgd krijgt, vol met warmte! Iets wat we goed kunnen gebruiken, in de winter en ook in de zomer. Altijd eigenlijk! 

Een heel fijn, warm weekend alvast allemaal!

Liefs, Sanne




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★