Show up 2017

Vandaag zijn we bij het showup event geweest. Dit evenement vindt twee keer per jaar plaats in de expo Haarlemmermeer. Mari en Bo gingen gezellig even met me mee. Bo kreeg een ballon, dus die vond het wel prima! 
Veel mooie merken gezien en ook aparte nieuwe dingen! 




Vooral de stand van UNC viel mij op! Erg mooi! Een merk die werken met mooie natuurlijke materialen. Vooral het aardewerk servies is prachtig! En wanneer heb je eerder ooit blauwe nougat gegeten?! Ga dus zeker daar eventjes langs! 






Ook was ik bij show up namens Home Stock. Kijken wat de merken die we daar verkopen te bieden hadden! Merken als &klevering en bijvoorbeeld Doing Goods hadden erg hun best gedaan en het zag er echt heel mooi uit!



Eventjes een broodje eten op het gezellige horeca plein en toen had Bo het alweer een beetje gehad helaas. Ik had er nog wel uren rond kunnen lopen.... Misschien ga ik morgen alsnog eventjes! Showup vindt vandaag plaats en morgen ook in de Expo Haarlemmermeer. 



All pictures by: @enstijl 

Mocht je even langs gaan: heel veel plezier daar! 

Liefs, Sanne 







0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★