Albelli....

Ik houd van posters en kunst. Ik vind alleen ongeveer nooit iets wat ik echt mooi genoeg vindt voor aan de muur. Dus vind ik het vooral leuk eigen foto's of afbeeldingen die ik zoek en vindt op google af te laten drukken op een poster of op canvas. Waar dit goed kan: is bij Albelli.
Ze hebben allerlei fotoproducten en er is dus van alles mogelijk op het gebied van wanddecoratie. Ik vond laatst een prachtige print van Lovewarriors die ik op canvas heb laten drukken. Erg blij ben ik er mee. 


Als een soort portfolio vind ik het fijn om wat te kunnen laten zien aan mensen. Een tijdje geleden maakte ik al eens een fotoboek van de binnenkijker die ik zelf fotografeerde van ons huis. Nu was het tijd om wat meer mijn "dark side" te laten zien in een fotoboek. De donkere foto's komen goed uit op de zwarte achtergrond van de pagina's van het fotoboek. 
Ook kan je natuurlijk een fotoboek laten maken van je vakantie of als een soort overzicht van het eerste jaar van je kindje. 

Ik ben ook van plan weer een mooie zwart wit foto van Bo af te drukken op bijvoorbeeld forex of alluminium. Er zijn van allerlei materialen mogelijk bij Albelli. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Ik wilde ook graag een ander soort visitekaartje creëren. Ik heb gekozen voor een collage van twee soorten stijlen van mij en die op een kaart laten drukken. Daarop staat mijn instagram account en mijn website. Ik kan geinteresseerden dan nu ook een "light" versie meegeven of the "dark" versie. Leuk toch? Welk visitekaartje zou jouw voorkeur hebben?



Ga jij ook aan de slag bij albelli?
Ze hebben regelmatig kortingsacties, dus houd de website en social media kanalen in de gaten. 

Liefs, Sanne




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★