Flexa Stralend wit....

Stralend wit.... Dat klinkt al zo aantrekkelijk: dat wil ik wel op de muren in het nieuwe huis! De muurverf van Flexa is bij het aanbrengen op de muur eerst lichtroze en kleurt daarna dan op naar stralend wit. Als je de pot opendoet, zie je het licht roze al. Ook wel mooi eigenlijk! De verf dekt goed! Het lichtroze is erg handig. Als je een wil verven muur die ogenschijnlijk al wit is, kan je door het aanbrengen van de lichtroze verf, precies zien waar je al geweest bent en waar je dus moet wezen. Ook zie je dan al het enorme verschil tussen wat je dacht dat wit was en de nieuwe flexa verf. Na een uur is het opgedroogd en dan: is de verf opgedroogd tot een prachtige, stralend witte muur. Wow!
De slaapkamer muren heb ik zelf geverfd. Deze waren licht lime groen.... Dus deze muren hadden wel twee lagen nodig, maar ze zijn nu echt prachtig, stralend wit. Wat een enorm verschil!


Een vriend van ons is schilder. En hij heeft een verfspuit. Een geweldige machine! Ik was echt een beetje jaloers, zou zelf ook wel eens met zo'n ding aan de gang willen. Binnen een half uur was de hele woonkamer, die toch behoorlijk gelig wit bleek te zijn, prachtig wit geverfd! Wow!!!! Wat mooi! En wat lijkt het houtwerk in de woonkamer dan ineens enorm geel.... Dat is het enige nadeel en daar ga ik dan ook zeker niet om zeuren. Houtwerk moet dus ook gedaan worden, maar het is enorm opgefrist. 


Licht roze!







Niet echt een goede foto, maar het is een behoorlijk verschil!


Situatie voor het verfwerk.




Hele fijne verf om mee te werken dit. Voor de rest van het huis ga ik het zeker weer halen. En nu ik heb gezien hoe mooi het is geworden in de woonkamer, zal het niet lang duren voor ik de flexa stralend wit in de rest van het huis zal gaan aanbrengen....

Willen jullie op de hoogte blijven van de verbouwing, kijk dan ook eens naar mijn vlogs op youtube: https://www.youtube.com/channel/UC5H1spFGxgy6U9DviBBLqWg

Liefs, Sanne @enstijl


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★