Mijn Stijl....

Als ik iets mooi vindt, koop ik er altijd meteen het liefst tien stuks van. Zo ook: als je het juiste luchtje vindt bijvoorbeeld. Ook erg fijn: als het dan mooi staat in je interieur. Ik was op zoek naar zwarte flessen douche gel. Nou, dan kan je dus heel lang zoeken.... Tot ik bij de prachtige producten van Mijn Stijl terecht kwam. Ik had het al eens gezien bij Loods 5 en andere winkels en voor de nieuwe badkamer in het nieuwe huis ben ik dus specifiek op zoek naar producten die ook mooi zijn om te zien. Zodat je het gewoon kan laten staan en niet hoeft weg te moffelen in een mand of kast. Met de eigen merk shampoo en conditioner en douchegel van de action moet ik het vaak wel wegmoffelen namelijk. Niet echt mooi om neer te zetten: een fles Head and Shoulders. Blij ben ik dus met deze mooie vormgegeven bad en keuken producten. Een fles afwasmiddel voor in de keuken, de roomspray die zo lekker ruikt en je ook kan laten staan op tafel, heerlijke scrub voor straks als we een bad hebben. De bed & body spray is helemaal fijn: bed en body. Ik spray mezelf dus helemaal onder deze spray en gebruik het nu stiekem zelfs als m'n luchtje.... En als luchtje voor het bed dus. Verfrissend!







Negen jaar gelegden zijn de eigenaars gestart met het bedrijf. Alle ontwerpen komen uit eigen keuken. Ze verkopen dus echt wat geheel in hun eigen stijl is, vandaar de naam: Mijn Stijl.

Dit ruikt naar meer! 

Liefs, Sanne 



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★