New home, new carpet?

Verhuizen dus.... Morgen krijgen we al de sleutel.... Zo spannend allemaal! 
We hebben eerst de inspectie van onze nieuwe woning en daarna gaan we naar de notaris, om te tekenen!

Ik kan het toch niet laten om nieuwe dingen te zoeken voor ons nieuwe huis. We krijgen een houten vloer, zoals ik eerder al schreef. Zal ik in het nieuwe huis gewoon eens voor iets totaal anders gaan: voor kleur?
Zoals de kleden van Turkey with love. Prachtig vind ik ze! Het is wel echt iets  totaal anders. Maar toch vind ik het mooi! En het combineert mooi met het vele wit in ons huis. 






foto's: @enstijl, styling: @enstijl

De houten vloer gaat ook al wat kleur brengen in ons huis.... Dus wat dat betreft kunnen we beter toch gaan voor een licht kleed.

Wordt het dan toch een mooi Beni Ourain kleed? Daar droom ik wel een tijdje al van. Een nieuw huis is natuurlijk dan wel de uitgelezen kans om voor jezelf een cadeau te kopen. Vind je niet? Zeker als het zo stressvol was, het hele proces, zoals bij ons. Man, heb er nog nachtmerries van. En stress in m'n lijf. Even een paar keer extra naar de fysio deze maand....

Ik kwam Laithandleila tegen op instagram. Een webshop met prachtige Marokkaanse kleden en interieur accessoires, echt uit Marokko. 
De eigenaresse heeft me goed geholpen en ging echt op zoek naar het perfecte kleed voor bij ons thuis. Elke keer kwam ze weer met nieuwe foto's aan en dankzij haar geduld komt dit mooie kleed nu deze kant op:


Ben benieuwd hoe het tapijt zal staan in ons nieuwe huis! Jullie ook?

Voor soortgelijke kleden kun je ook eens kijken naar de nieuwste collectie van House Doctor: 


bron: House Doctor.


Maar ik ben vooral benieuwd eigenlijk naar: welke ondervloeren zitten er eigenlijk onder het laminaat in ons huis? Hoe zal het eruit zien als we de huidige keuken eruit slopen? Dat soort vragen! Morgen komen we daar allemaal achter. De klusjesman gaat meteen morgen aan de slag. En wij zelf ook! Verfspullen en gereedschap heb ik al ingepakt om morgen mee te nemen!

Ik ga jullie op de hoogte houden hoor van de ontwikkelingen rondom ons nieuwe huis. Nu nog even verder zoeken naar nieuwe dingetjes.... Stiekem.... Ik kan het niet allemaal in de winkelmand leggen, maar in elk geval wordt mijn pinterest bord New home steeds voller en voller....

Liefs, Sanne





0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★