Sproet en Sprout....

Wat groeit zo'n kind joh! Bo is echt een lange gozer aan het worden en het werd wel eens tijd een aantal goeie nieuwe items toe te voegen aan zijn garderobe. Ik kende Sproet en Sprout al een tijdje via instagram waar ik ze ontdekt heb en volg ze altijd met veel plezier. Mooie items, die kunnen voor jongens en voor meisjes. 
Toen ik de peace sweater zag was ik meteen helemaal enthousiast! En hij was beschikbaar in Bo's maat! Zwart, wit en peace: wat wil je nog meer qua trui?! Bo is er helemaal blij mee. Net als met de andere items die ik scoorde.
Alles is zo leuk, je kan niet maar 1 dingetje in je mandje leggen.

Kijk hem shinen dan! Ik hield er meteen een leuke foto serie van mijn grote zoon aan over.






Bo is nu natuurlijk 3,5. Dus na de zomervakantie gaat hij naar school. Dat duurt nog wel eventjes, maar ik heb toch alvast een toffe rugzak voor hem gekocht. 
Dan kan hij daar z'n fruit en drinken in doen als hij naar de grote school gaat.... Bizar dat ik daar al over na moet denken: welke rugzak mijn kind straks draagt als hij naar de grote school gaat. De tijd gaat zo snel. Maar wel fijn als de rugzak dan een mooie is!




De sokjes met bijpassend patroontje zijn nu al Bo's lievelingssokken. Hij houdt, net als mama, ook van zwart en wit.

Ook leuke, bijzondere items scoren voor je kindje? Kijk dan zeker even in de webshop van Sproet en Sprout. 

Fijne avond! Liefs, Sanne 






0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★