Beton Cire Unique....

Ik droomde al een tijd van een betoncire badkamer. In ons huurhuis konden we niet veel met de badkamer, helaas. En daar vond ik de badkamer dan ook niet echt een inspirerende, fijne plek. Ik douchte er alleen af en toe en dat was het.

Als we ooit een koophuis zouden kopen.... Dan wist ik het wel. 

En dat gingen we nu dus doen! Bij de bezichtiging zagen we al dat de badkamer het grootste project van ons nieuwe huis zou gaan worden. Ontzettend verouderd en totaal niet onze smaak was het. Betoncire is mooi spul, het kan zelfs over tegels heen aangebracht worden. Dat en vele inspirerende plaatjes op pinterest gaven de doorslag: een beton cire badkamer moest het worden. Zwart beton cire ook nog eens. Prachtig! Ik ging op zoek naar een bedrijf dat en zwart beton cire verkocht en het ook zou kunnen aanbrengen. Ik kwam terecht bij Beton Cire Unique in Wormerveer. In de omgeving van Wormerveer voeren ze de klussen ook uit, dus dat kwam goed uit! Dat doen ze alleen in de omgeving van Haarlem, Zaanstreek, Kennemerland, Amsterdam, Hoorn en West Friesland.
Ze focussen zich nu voornamelijk op de verkoop van het mooie product. In Wormerveer geven ze ook regelmatig workshops zodat je zelf kan leren het betoncire aan te brengen! Dat kwam qua tijdsplanning allemaal niet zo goed uit, dus ik was blij dat ze bij ons de badkamer wilden komen doen! We moesten dan ook in twee weken verbouwen en klussen in ons nieuwe huis. Tjeerd kwam langs en heeft er een prachtige badkamer van gemaakt!

Eerst werden alle muren, dus ook de tegels, geëgaliseerd. Dat moest even drogen.







Daarna kon de betoncire erop. Het werd eerst gezeefd. Het leek in de potten meer donker grijs, maar Tjeerd verzekerde mij dat dat nog veel donkerder zou gaan opdrogen. 










Na de laag betoncire, kwam er nog een waterafstotende laag overheen. 
Dat zorgt ervoor dat je gewoon naar hartelust kan spetteren en douchen. De druppeltjes vallen als het waren zo weer van de muur af. Ook de bad omranding en vensterbank en het wastafelmeubel zijn meegenomen in de betoncire. Het geheel ziet er echt prachtig uit! 







Het geeft een chique uitstraling aan de badkamer, die best klein is, maar zo toch compleet is! 

Wat mooi! Ik kan er naar blijven kijken!

Bedankt Beton Cire Unique!

Liefs, Sanne 



4 reacties:

  1. Mag ik vragen waar de zwarte douche combi vandaan komt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt in m'n nieuwste blogpost over de make over van de badkamer te staan. Vandaag of morgen online! Beetje spannend houden! Stay tuned! x

      Verwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★