De kinderkamer....

In het nieuwe huis hebben we uiteraard ook een kinderkamer. Een nieuwe kamer voor Bo dus. In het oude huis was zijn kamer voor een groot deel blauw (blauwe muren) en zwart en wit.
De muur achter zijn bed was zwart. Ik wil het geheel nu gewoon heel licht houden. 
Het oude bed hebben we tijdens de verhuizing laten staan in het oude huis. Klaar voor het grofvuil. Het viel helemaal uit elkaar, en was veel te veel gedoe (voor een bed wat we ooit gratis ergens konden ophalen) om helemaal uit elkaar te halen en weer in elkaar te monteren, zonder alle juiste boutjes en moertjes. Dus: een nieuw bed uitzoeken.... We zijn bij de IKEA geweest
en daar had ik wel wat leuke bedden gezien, maar toch niet geheel echt wat we zoeken. Dus heb ik er eentje online besteld, zodat het ook nog eens thuis gebracht werd. Wel zo makkelijk!

Ook moeten er gordijnen komen nog, die verduisteren, want zeker met die zomertijd nu, wil Bo totaal niet slapen als het buiten ook nog maar een beetje licht is.... Wat erg vermoeiend is.... Voor ons allemaal.
Dus dat is een must.

Het eerste wat ik deed in de nieuwe kamer van Bo, was de muurstickers van Kek Amsterdam opplakken op de muur. De beer set XL bestaat uit een aantal lieve, leuke dieren. Allemaal stickers die de kamer makkelijk doen veranderen in een beestenboel. Bo vindt het super mooi. Ik ook.



Het houtwerk heb ik wit geverfd. Toen bleken de muren weer veel te geel. Geler dan ik dacht. Ook die heb ik dus moeten verven.

De foto's van funda:








Verder heb ik allemaal papieren zakken (wit) gekocht, voor al z'n speelgoed. Heel wat speelgoed hebben we uitgezocht en weggedaan, want het werd een beetje een verzameling van losse plastic stukjes bouw speelgoed dat helemaal niet bij elkaar paste en waar ook eigenlijk niet meer mee gespeeld werd.








Al met al begint een leuke kamer te worden. Bo heeft nu ook lades onder z'n bed. Voor wat extra opbergruimte en hij vindt het zelf heel fijn dat hij zijn boekjes daar in kan bewaren en altijd in de buurt heeft.

Hoop dat hij vanavond daar weer lekker gaat slapen.

Liefs, Sanne 











0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★