Fortune flea....

Ik was al tijden op zoek naar een oude houten werkbank. Op marktplaats zag ik af en toe wel iets voorbij komen, maar die waren dan of veel te duur of veel te ver weg op te halen. Dus ik was super blij toen ik dit vintage exemplaar zag op fortuneflea.com 
Een hele toffe webshop online met mooie vintage vondsten. Eigenaresse Zoë kwam de houten werkbank hier thuis afleveren en het was eigenlijk het aller eerste meubel in ons nieuwe huis! 




Het is ook de nieuwe favoriete plek van Moos, kan hij alles lekker overzien....


Ik zag meteen hoeveel sfeer het zou gaan geven. Nu staat hij als een soort verleningen van de keuken in de woonkamer, met een grote spiegel erop. Ook meteen een soort klaptafel, waar ik m'n make-up doe s'ochtends. 
Fortune Flea doet 1 weekend per maand ook haar deuren open van de loods/winkel in Amsterdam oost. Daar kun je alle vintage vondsten dan in het echt bekijken. Ze laat hier zien hoe je de meubels kan combineren en hoe je ze kan stylen. Zo is het echt wel wat anders dan een gewone tweedehandswinkel! Het volgende weekend dat ze open is, is op: 21, 22 en 23 april 2017.
Dus ik zou zeker even langs gaan in Amsterdam Oost, op het Zeeburgerpad 26. Je vind er de spullen uit de webshop en vaak ook coole items die nog niet eens online te vinden zijn.
Denk eraan: op zondag kan je in dat gedeelte van Amsterdam gratis parkeren, dat scheelt weer!

Liefs, Sanne 



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★