Soak....

Yes! Ik kan niet vertellen hoe blij ik ben: we hebben weer een bad in het nieuwe huis! In ons oude huis hadden we er geen. Het huis daarvoor had wel een bad.... En daar zat ik bijna elke dag in. Met de fibromyalgie die ik heb (reuma in de spieren, in plaats van in de gewrichten) is het erg fijn om s'avonds te ontspannen na een lange dag. Zeker in de winter, als de kou helemaal in m'n lijf trekt is in bad gaan ongeveer de enige mogelijkheid om weer een beetje warm te worden en dus minder pijn te hebben. Dus toen we een huis gingen zoeken, wist ik: daar moet een bad komen. Toen we dit huis gingen bezichtigen, bleek er wel degelijk een bad in te zitten! En wat voor een.... Ik heb denk ik nog nooit zo'n wanstaltige badkamer gezien. Een blauw bad en een blauwe (bijpassende) wastafel. Echt mooi.... Toen we het huis kochten, wist ik al: de badkamer moet echt anders. Maar het bad moet blijven. NIET HET BLAUWE BAD! Maar de plek van het bad. 
Met onze klusjesman Jeroen samen maakten we een plan voor de nieuwe badkamer. 
Een bad dus, wastafel, betoncire op de muren en een douche in het bad (vanwege ruimtegebrek). 
Een nieuw bad had ik snel gevonden. We wilden een rechthoekig bad. Met aan 1 kant een recht stuk (op de plek waar je in bad gaat douchen) en aan 1 kant een schuin stuk (de plek waar je met je hoofd ligt als je in bad ligt).
Een bad van 1.70 bij 75 cm vond ik bij www.soak.nl (klik hier voor de baden) Soak heeft allerlei soorten baden. En het mooie is: bij elke aankoop, steun je het geadopteerde olifantje: Soaky. Soaky is een baby olifantje uit Malawi, die Soak.nl geadopteerd heeft, zodat het olifantje en haar familie een goed leven krijgt in het Kasungue Park. Dat is toch fijn? Iets goeds doen voor dieren door middel van een aankoop van een bad?!

Dit is Soaky:


Foto bron: www.soak.nl

Ons bad staat prachtig in onze nieuwe badkamer!



Met een kaarsje van de Action en zeep van de HEMA ziet het er meteen een beetje spa-achtig uit....





En wat denk je: je ligt er ook nog eens heerlijk in (niet geheel onbelangrijk natuurlijk).

Hier ga ik heel wat uurtjes doorbrengen, denk ik.... 

Fijne dag! Liefs, Sanne 

0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★