Bo aan m'n nek....

Ik heb mijn Moederdag cadeautje al gekregen! Een prachtig handgemaakt, gouden kettinkje van Charlotte Wooning. Ze maakt alle sieraden met de hand en in Rotterdam. Deze naamketting met Bo hangt om m'n nek. Bijna vier jaar geleden werd ik moeder van dit leuke ventje. Echt trots ben ik op hem! Het is een karaktervolle gozer! Sommige dagen veel te veel.... Maar nooit een dag is saai met hem. En hij is zo grappig en lief! 

Ik draag met trots zijn naam om m'n nek! In prachtig goud. Ik mag namens Charlotte Wooning een letterketting met letter naar keuze weggeven (in goud, zilver of rose). Wil je ook de letter van de naam van je kind aan een ketting? Doe dan mee op instagram met de give away! 






Succes! 

Liefs, Sanne 

0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★