Koffie!

Een lekker bakkie koffie.... Ik drink zelf dus helemaal geen koffie, moet ik opbiechten. 
Nooit gedaan en ga het waarschijnlijk ook niet doen. Maar mijn man is fan. 
Veel vrienden en m'n ouders ook. Dus het is wel zo leuk als ik ze dan een beetje een ok bakkie aan kan bieden als ze er zijn. We hadden eerst een Nespresso apparaat, de oude van m'n ouders gekregen.. Dat werkte op zich prima. Maar het was nou niet echt een bijzonder mooi ding.... Niet veel aan.
Mijn man kwam deze machine tegen: de Retrocino koffiecups machine van: Jones Brothers Coffee.

Wat een mooi ding! 









Past perfect in onze nieuwe zwarte keuken met RvS apparatuur. De oven en de afzuigkap en nu dus het koffie apparaat zijn RvS en dat staat er heel tof bij. Dus voor mij gaat het er idd vooral om hoe het eruit ziet. Dat zeg ik meteen. 
Voor man gaat het er ook vooral om hoe het smaakt. En: dat is zeker goed gekeurd. Dit kleine bedrijf uit Amsterdam maakt ook z'n eigen cups voor in het apparaat. Veel verschillende, bijzondere smaken passeerden de revue. Allemaal lekker, maar de Revive is toch favoriet hier! 



Het ziet eruit als een Italiaanse machine met bonen en een maler, maar de machine werkt gewoon met cups en met een groot waterreservoir. Dat is wel zo makkelijk! 

Ik kan nu dus nu in het nieuwe huis een extra fijn kopje koffie aanbieden. Poe hee: wat een luxe!

En wat heel erg leuk is: jullie, als trouwe @enstijl volgers, kunnen de machine nu aanschaffen met een korting van 50 euro en daarbij krijgen jullie ook gratis 100 koffiecups erbij toegestuurd. 

Wat te doen? Ga naar: https://jonesbrotherscoffee.com/nl/shop/retrocino-koffiecups-machine/ en gebruik de kortingscode: ENSTIJL50
en geniet tot 15 mei van deze leuke actie!

Liefs, Sanne 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★