Mocco....

De nieuwe badkamer kon nog wel wat aankleding gebruiken. Ik heb de zwarte metalen kast van Presenthouse er neer gezet, voor alle badkamer spulletjes. In zo'n mooie badkamer vind ik het niet zo mooi om de Zwitsal cars (geel!) zeep van Bo de hele tijd in het zicht te hebben namelijk. Hop: in de kast. Net als al het water speelgoed (walvis, een krokodil en een dino die eigenlijk dus helemaal niet goed tegen water blijkt te kunnen). 
We zijn tot de conclusie gekomen dat we helemaal niet zo veel handdoeken hebben.... Of ik doe gewoon niet vaak genoeg de was. Zou het ook heel goed kunnen zijn, deze optie.... Dat moet ik wel bekennen. 
Maar toch: bijpassende, mooie handdoeken waren schaars. Eerst hadden we een lichte badkamer namelijk. Tot ik deze mooie exemplaren van Mocco tegen kwam! Heb er meteen vier van in huis gehaald.







De handgeweven mooie hamamdoeken passen goed bij onze donkere badkamer.
In de Turkse badhuizen worden deze doeken gebruikt als onderdeel van het ritueel. En hier thuis ook een beetje door mij. Ze zijn zo mooi! 
Ik denk dat ik ze ook ga gebruiken als plaid op de bank, picknickkleed in het park in de zomer en natuurlijk op het strand!
Ze zijn van 100% natuurlijke materialen (katoen of bamboe). Ze nemen goed water op. En worden eigenlijk steeds zachter na gebruik en wassen. 
Ze worden geleverd in een prachtige geschenkdoos, dus ik kan dit ook zeker aanraden als cadeautje. Bijvoorbeeld voor een housewarming en het is ook het ideale moederdag cadeau! Dus weet je nog niet wat je je moeder wil geven? Handdoek!
Kijk even op de site van Mocco voor alle diverse prints en ontwerpen. 

Fijn zulke grote, zachte handdoeken.... Ik ga meteen in bad!


Liefs, Sanne



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★